دانلود مقاله نمايشگر LED

دانلود مقاله نمايشگر LED
نوع فایل
Word
حجم فایل
70 کیلوبایت
تعداد صفحه
27
تعداد بازدید
48 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله نمايشگر LED که در 27 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله نمايشگر LED می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

نمايش تصاوير و حروف اعداد جهت مطلع ساختن عموم از وقايع و تغيرات مورد استفاده قرار مي گيرد نمايشگرهاي LED  ويا LCD       ( LED DISPLAY & LCD DISPLAY)مي باشد.

براي مثال در يك فرودگاه براي نمايش دادن زمان و مسير حركت هواپيماها ديگر از لوازمي مانند كركره هاي تبليغاتي و ديگر موارد استفاده نمي كنند زيرا داراي حجم زياد و مورد استفاده محدود         مي باشد ، به فرض اگر زمان حركت هواپيما تغيير پيدا كند براي نمايش دادن آن براي عموم نياز به تقبل زحمت و به هدر رفتن زمان مي باشد ولي با استفاده از يك سيستم نمايشگري LED  يا LCD مي توان به راحتي و فقط با فشار دادن چند كليد تغيرات مربوطه را به اطلاع عموم رساند .

و يا در استاديومهاي فوتبال براي نمايش دادن نتيجه مسابقه مي توان از اين تابلوها استفاده كرد.

مثال ديگر را مي توان براي فروشگاههاي بزرگ در نظر گرفت ، كه براي تبليغ محصولات خود از تابلوهاي تبليغاتي استفاده مي كنند برسانند.

و يا مثال واضحتري كه امروزه ما بيشتر در شهرهاي صنعتي و بزرگ   مي بينيم ، قرار گرفتن اين تابلوها در چهارراه ها و اتوبانها و ديگر مسيرها مي باشد كه در حال نشان دادن تصاوير براي آگاه كردن مردم و رانندگان براي رعايت كردن قوانين راهنمايي و رانندگي و يا در حال تبليغ كردن محصولات يك كارخانه و يا در حال تبليغ كردن يك كانديدا و يا كانديداها مي باشد كه در مورد آخر مي توان گفت از بسياري ضررهاي مالي مي كاهد .

نمايشگر LED
نمايشگر LED
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله نمايشگر LED”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *