دانلود مقاله يک سال با اندازة متوسط براي انتشارات آلودگي كم و اقتصاد صرفه جويي سوخت زياد

دانلود مقاله يک سال با اندازة متوسط براي انتشارات آلودگي كم و اقتصاد صرفه جويي سوخت زياد
نوع فایل
Word
حجم فایل
38 کیلوبایت
تعداد صفحه
63
تعداد بازدید
106 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله يک سال با اندازة متوسط براي انتشارات آلودگي كم و اقتصاد صرفه جويي سوخت زياد که در 63 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله يک سال با اندازة متوسط براي انتشارات آلودگي كم و اقتصاد صرفه جويي سوخت زياد می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

تيم US Davis Futur car ، يك وسيله به نام AIV را به صورت يك دستگاه الكتريك هيبريد موازي( HEW ) با اهداف سه گانة صرفه جويي سوخت، حصول انتشارات آلودگي بسيار كم و تعيين كيفي انتشارات صفر جزئي در كاليفرنيا طراحي مجدد كرده است با استفاده از يك ترن قوي با راندمان بالا وزن وسيله كم شد و سيستم هاي كنترل پيشرفته بكار رفت .

US Davis روش را براي صرفه جويي حداكثر انرژي را ايجاد كرده و توانايي هاي عملياتي تمام برقي را ارائه مي كند. ترن برقي يك موتور 658CC سوبارو و يك موتور مغناطيسي دائم بدون برس 75KW يونيك موبيليته را با يك سيستم انتقال متغير پيوسته نيسان جفت مي كند. اين ترن حركتي موازي، ساده، فشرده و كارآمد است. موتور با بسته باتري هيدريد فلز نيكل با قدرت زياد حركت مي‌‌نمايد. نتايج شبيه سازي پيش بيني مي كند كه اين وسيله بر اساس زمان بندي و حركت شهري دولتي و بر اساس زمان بندي حركت بزرگراه فدرال بدست مي آورد.

در 1998 از دانشگاه كاليفرنيا ، تيم Furtune car براي سومين سال متوالي شركت كرد، بخش انرژي و شوراي تحقيق خودرو مسئول اين امر بود. رقابت مهندسان و دانشجويان را به طراحي مجدد يك سدان با اندازة متوسط تشويق كرد تا به صرفه جويي سوخت به سه برابر مقدار فعلي برسد بدون آنكه عملكرد، قابليت استفاده يا هزينه را قرباني نمايد. با اين اهداف روي تعيين كيفي 80% اعتبار تحت تنظيم هاي دستگاه با انتشار آلودگي كم كاليفرنيا (LEVII) تمركز كرد.

يك سال با اندازة متوسط براي انتشارات آلودگي كم و اقتصاد صرفه جويي سوخت زياد
يك سال با اندازة متوسط براي انتشارات آلودگي كم و اقتصاد صرفه جويي سوخت زياد
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله يک سال با اندازة متوسط براي انتشارات آلودگي كم و اقتصاد صرفه جويي سوخت زياد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه