دانلود مقاله پرورش احساس امنيت ، اعتماد به نفس در نوجوان

دانلود مقاله پرورش احساس امنيت ، اعتماد به نفس در نوجوان
نوع فایل
Word
حجم فایل
172 کیلوبایت
تعداد صفحه
19
تعداد بازدید
49 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله پرورش احساس امنيت ، اعتماد به نفس در نوجوان که در 19 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله پرورش احساس امنيت ، اعتماد به نفس در نوجوان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

همه انسان ها از توانايي هاي بسياري برخوردارند و بسته به اين كه چقدر خود را باور دارند از اين توانايي ها بهره مي برند . اعتماد بنفس نسبت به هوش و ذكاوت در آينده نقش موثري دارد . در واقع اعتماد به نفس كليد و راز پنهان موفقيت در بزرگسالي به شمار مي آيد .

تغييرات و تحولات دنياي امروز ايجاب ميكند تا انسانها بيش از گذشته به توانايي هاي باطني شان تكيه كنند . ما بايد نوجوانان را ياري كنيم تا هنگام ياس و نااميدي راهنمايي را براي احترام گذاشتن به خود و مراقبت از ديگران بيابند .

امروزه بيكاري در جوامع مختلف يكي از معضلات اجتماعي است و انتظار مي رود وضعيت كار در اينده از آنچه هست بحراني تر شود. به همين دليل تعداد معدودي از نوجوانان امروز در آينده از شغل و حرفه تمام وقت برخوردار خواهند بود.

بعلاوه مهارتها و كارهاي مربوط به هر شغل و حرفه هر روز علمي تر و پيشرفته تر مي شود ، در نتيجه افراد بالغ جامعه تنها در پرتو اعتماد به نفس و انعطاف پذيري مي توانند اين بحران ها و تحولات دايمي را تاب آورند .

ازدياد جمعيت ، بحران اقتصادي فزاينده و كاهش منابع حياتي روز به روز به اين وضعيت ناهنجار دامن مي زند و وضعيت را از آنچه هست دشوارتر مي سازد . در نتيجه نوجوانان براي مقابله با چالش ها و نارسايي هاي فزاينده به اعتماد به نفس و انعطاف پذيري بيشتري نياز دارند .

ما بايد به نوجوانان ياد بدهيم كه در انجام هر كار و پيگيري هر هدف از اصول كار پيروي كنند و بدون مطالعه و تحقيق و مشورت منطقي و اصولي به انجام كاري مبادرت نورزند .

براي  نگارش اين مقاله از سه منبع استفاده كرده ام . من پس از مرور و بررسي اين سه منبع متقاعد شدم كه چه اصول اخلاقي ، نقش عمده اي در شكل گيري اعتماد به نفس به عهده دارد.

پرورش احساس امنيت ، اعتماد به نفس در نوجوان
پرورش احساس امنيت ، اعتماد به نفس در نوجوان
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله پرورش احساس امنيت ، اعتماد به نفس در نوجوان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه