دانلود مقاله پروژه روش های مقداری

دانلود مقاله پروژه روش های مقداری
نوع فایل
Word
حجم فایل
54 کیلوبایت
تعداد صفحه
43
تعداد بازدید
32 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله پروژه روش های مقداری که در 43 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله پروژه روش های مقداری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

واحد توليدي البرز دو نوع متفاوت كالا (x2,x1) توليد مي‌كند به منظور توليد هر يك از اين دو كالا ساعاتي از ماشين آلات و ساعاتي از كارگر نياز دارد تعداد ساعات ماشين‌آلات موجود در هفته 30 ساعت و تعداد ساعات موجودي اگر 80 ساعت مي‌باشد. اين تعداد ساعات ثابت و بيش از آن موجود نمي‌باشد در نتيجه توليد كننده نمي‌تواند بدون توجه به محدود بودن منابع هر چه بخواهد توليد كند.

به منظور توليد يك واحد x1 (كالاي نوع اول) يك ساعت از ماشين آلات (منبع اول) و 2 ساعت، از كارگر (منبع دوم) نياز دارد سود به ازاي توليد هر واحد از كالاي نوع اول 60 تومان است به منظور توليد يك واحد از كالاي نوع دوم صفر ساعت از ماشين آلات موجود و يك ساعت كارگر مصرف مي شود سود به ازاي هر واحد x2 بالغ بر 200 تومان است مسئله را به صورت برنامه‌ريزي خطي رياضي به گونه‌اي فرموله كنيد كه مشخص نمايد چه تعدادي از كالاي اول و چه تعدادي از كالاي دوم در قالب منابع محدود موجود توليد گردد تا سود بنگاه توليدي البرز حداكثر شود؟

بنگاه توليدي سيف دو نوع كامپيوتر توليد مي‌كند كالاي نوع اول (x1) و كالاي نوع دوم (x2) مي‌باشد براي توليد اين دو نوع كالا از سه منبع استفاده مي‌گردد. ظرفيت منبع اول و دوم و سوم به ترتيب عبارتست از 1 ساعت و 22 ساعت و 39 متر مربع به منظور توليد كالاي نوع اول به ترتيب 4 ساعت 2 ساعت و 3متر مربع از منابع موجود استفاده مي‌شود.

پروژه روش هاي مقداري
پروژه روش هاي مقداري
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله پروژه روش های مقداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *