دانلود مقاله پيشگيری و درمان بعضی بيماری ها با ورزش

دانلود مقاله پيشگيری و درمان بعضی بيماری ها با ورزش
نوع فایل
Word
حجم فایل
16 کیلوبایت
تعداد صفحه
13
دسته بندی
تعداد بازدید
43 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله پيشگيری و درمان بعضی بيماری ها با ورزش که در 13 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله پيشگيری و درمان بعضی بيماری ها با ورزش می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در يك بدن طبيعي كه از راستاي مطلوبي برخوردار باشد، چنانچه از ديد پهلو فرد را مورد مشاهده قراردهيم، بايد سر به حالت متعادل و در امتداد تنه برروي گردن قرارداشته باشد . در وضعيت سر به سمت جلو گردن به سمت جلو رفته و چانة فرد به بيرون (به سمت جلو) زده مي شود و قوس گردن فرد بيشتر مي شود. اين حالت بيشتر در افراد نزديك بين ديده مي شود. استفاده از عادات غلط در هنگام نشستن ،‌راه رفتن و خوابيدن مانند استفاده از بالش با ارتفاع زياد كه در بين مردم ما متداول است از علل ايجاد اين عارضه به شمار مي روند. حذف اين عادات غلط فرد از طريق آموزش قراردادن درست سر برروي تنه به طوري كه چانه هم سطح با افق باشد، مهمترين ملاحظه درماني به شمار مي رود.

تمرينات اصلاحي و درماني

براي اصلاح، پيشگيري و درمان اين عارضه تمريناتي را ارائه مي كنيم.

  1. در حالت ايستاده يك جسم سبك (مانند كتاب) را برروي سر خود بگذاريد و تلاش كنيد كتاب از روس سر شما نيافتد و در اين حالت مسافتي را راه برويد و به تناوب تمرين را تكرار كنيد.
  2. پشت به ديوار بايستيد . پا را به فاصله 10-8 سانتيمتري ديوار قراردهيد و در حالي كه چانه را به سمت پايين به طرف سينه خود مي بريد با پشت سر به ديوار فشار دهيد و حركت را 6 ثانيه حفظ كنيد. بعد از استراحت حركت را 10 مرتبه در دو نوبت تكرار كنيد.

دستها را در پشت گردن قراردهيد و در حاليكه دستهاي شما مقاومت مي كنند، سر را به سمت عقب فشار دهيد . به عبارت ساده تر تلاش كنيد سر را به سمت عقب فشار دهيد و با دستهاي خود جلوي حركت سر را بگيريد . انقباض را 6 ثانيه حفظ و تمرين را 10 مرتبه در دو نوبت تكرار كنيد.

پيشگيري و درمان بعضي بيماريها با ورزش
پيشگيري و درمان بعضي بيماريها با ورزش
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله پيشگيری و درمان بعضی بيماری ها با ورزش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه