دانلود مقاله چرخ خیاطی

دانلود مقاله چرخ خیاطی
نوع فایل
Word
حجم فایل
165 کیلوبایت
تعداد صفحه
10
دسته بندی
تعداد بازدید
46 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله چرخ خیاطی که در 10 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله چرخ خیاطی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

خياطي عبارت است از اين كه جسم دو بعدي را كه پارچه مي باشد روي جسم سه بعدي كه بدن است بنشانيم ، در نتيجه كيس هايي پيدا خواهد شد كه اگر اين كيس ها توسط ساسون خياطي با دقت و مهارت و اطلاعات كامل گرفته شود لباس با زيبايي به تن خواهد نشست ، اين است كار هنر خياطي . آقاي صبا استاد موسيقي ( همسر خانم اسفندياري مولف كتب منتخب صبا )

– لباس پوشيدن پديده اي است كه تقريبا به اندازه طول تاريخ بشر سابقه دارد . همراه با پيشرفت علم و تكنولوژي طي قرون متمادي پيشرفتهاي چشم گيري در زمينه توليد پوشاك به وجود آمده است . انسان اوليه كه با دوخت و دوز آشنايي نداشت براي پوشاندن بدن خود از پوست حيوانات و برگ درختان استفاده مي كرد . سال ها بعد انسان توانست با استخوان پرندگان و ماهي ها ، و ني هاي باريك خيزيران سوزن بسازد و پوست حيوانات را به هم بدوزد و از آن ها لباس تهيه كرد . احتياج مبرم بشر به لباس باعث پيشرفت سريع آن ها شد و هر قومي براي خود لباس خاصي به وجود آورد كه با فرهنگ آداب و رسوم ان قوم سازگاري داشت .

مدارك و شواهد به دست آمده از حفاري ها ، و نقاشي ها درون غار ها و سنگ نبشته ها نشان دهنده سنت اعتقادات و پوشش هر دوره است . آثاري كه در حدود پنج هزار سال قبل از ميلاد به دست امده نمايانگر شكل لباس خانم هاي يونان قديم است كه از يك پارچه بريده نشده درست شده است . دو طرف اين لباس داراي درز و روي آن با بندي ( كمر ) بسته مي شد و به شكل بلوز و دامن به نظر مي رسيد .

چرخ خیاطی
چرخ خیاطی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله چرخ خیاطی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *