دانلود مقاله کمک های اولیه

دانلود مقاله کمک های اولیه
نوع فایل
Word
حجم فایل
39 کیلوبایت
تعداد صفحه
75
دسته بندی
تعداد بازدید
162 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله کمک های اولیه که در 75 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله کمک های اولیه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در عصر ما كه پيشرفت علم و صنعت و يا به عبارت ديگر تكنولوژي و توسعة فنون مختلف محيط زندگي بشر را بكلي دگرگون ساخته و به مراتب خطرناكتر از گذشته نموده است در هر گوشه و كنار حادثه اي كمين سلامتي ماست و از طرفي متأسفانه هر چه تمدن به پيش مي رود هم بر شدت و تعداد حوادث افزوده مي شود و هم بر تنوع آنها . با توجه مختصري به ازدياد روزافزون حوادث مختلف ، بخصوص جنگهاي خانمانسوز و تصادفات رانندگي ، سوختگيها ، خفگي به دلائل مختلف ، برق زدگي ، سقوط از ارتفاعات ، گزش حيوانات و حشرات ، مسموميت هاي مختلف و غيره مي‌توان درك نمود كه هر كس اطلاعاتي دربارة كمكهاي اوليه داشته باشد مي تواند در موقع لزوم به كمك آسيب ديدگان شتافته و با كمك هاي صحيح و بموقع ، چه بسا باعث جلوگيري از مرگ حتمي مصدومين و يا ازدياد و شدت يافتن عوارض مختلف گردد .

به آنچه گفته شد ، بايد حوادث و سوانح طبيعي مانند سيل ، زلزله ، آتش سوزيها ، حوداث دريائي و آسماني را نيز افزود .

با پيشرفت تمدن و تكنيك ، ابر قدرت هاي سلطه طلب با ساخت انواع و اقسام وسائل جنگي و بمب هاي آتش زا و مخرب همواره زندگي و حيات مردم مستضعف جهان را تهديد مي نمايند تا جائيكه امروزه حتي مردم آزاده و صلح دوست و آنان كه شايد هيچگونه رابطه اي با جنگ و ميدان جنگ ندارند از مصائب و گرفتاريهاي آن در امان نيستند .

در شرايط جنگي ، در جبهه ها ، در بمباران شهري و غيره ، حضور امدادگران با تجربه كمك بزرگي است چه بسا كه آنان با انجام كمك هاي نخستين در مورد سربازان و مجروحان جنگ قبل از رساندن آنها به پزشك و يا بيمارستان صحرايي ، توانسته اند جان بسياري از افراد را از خطر حتمي نجات دهند . بطور كلي هنوز آماري در دست نيسيت كه بتوان فهميد كه چند درصد از مرگ و ميرها در اثر حوادث مختلف در نتيجه عدم اطلاع اطرافيان به فنون و اصول كمكهاي اوليه اتفاق افتاده است هر چند كه اين اشخاص با حسن نيت و به قصد كمك قدم به ميدان گذاشته باشند . بنابراين آموختن كمكهاي نخستين علاوه بر آنكه اطلاعاتي دربارة نجات جان حادثه ديدگان مي دهد ، بلكه امدادگران را از انجام اعمالي كه موجب خيم تر شدن حال بيمار يا مصدوم مي گردد.

کمک های اولیه
کمک های اولیه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله کمک های اولیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه