دانلود کتاب آموزش نرم افزار corel draw X4

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.6 مگابایت
تعداد صفحه
93
تعداد بازدید
173 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کاملترین و بهترین دانلود کتاب آموزش نرم افزار corel draw X4 می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Corel Draw X4:

همه چیز درباره یادگیری و بهره‌برداری از یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی گرافیکی

چند سال پیش، وقتی CorelDRAW X4 منتشر شد، مجموعه ای از ابزارهای بسیار مفید برای طراحان گرافیکی وجود داشت. با این حال، هیچ‌گاه نمی‌توانید به صورت کامل از هر چیزی که این نرم‌افزار قدرتمند دارد، استفاده کنید، مگر آنکه به مدت زیادی برای یادگیری آن وقت بگذارید.

 تلاش می‌کنیم برای کمک به شما در یادگیری CorelDRAW X4، با معرفی یک کتاب آموزشی جدید و بروزرسانی شده، به نام “CorelDRAW X4: The Official Guide”. این کتاب، به صورت جامع و با تمرکز بر روی توابع اصلی، به شما کمک می‌کند تا با هر چه بیشتر از امکانات این نرم‌افزار طراحی آشنا شوید و در نهایت از آن بهره‌مند شوید.

معرفی کتاب

این کتاب، به صورت جامع و کامل، است که در آن به طور دقیق و با جزئیات نحوه استفاده از ابزارها و توابع CorelDRAW X4 را آموزش می‌دهد. علاوه بر این، این کتاب با بهره‌برداری از تجربیات پرفروش‌ترین نویسندگان CorelDRAW، تمامی ترفندها و استراتژی‌های لازم برای یادگیری این نرم‌افزار را به شما ارائه می‌دهد.

مزایای کتاب

“CorelDRAW X4: The Official Guide”، به دلیل پوشش کامل و جامعی که از تمامی ابزارها و توابع CorelDRAW X4 دارد، یکی از بهترین منابع برای یادگیری در مورد این نرم‌افزار است. همچنین، این کتاب شامل مقالات، تمرینات و پروژه‌های عملی است که به شما کمک می‌کند تا با هر چه بیشتر از امکانات CorelDRAW آشنا شوید و مهارت‌های خود را در حین یادگیری بهبود بخشید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آموزش نرم افزار corel draw X4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *