دانلود کتاب تئوری های مدیریت

نوع فایل
PDF
حجم فایل
957گیگابایت
تعداد صفحه
60
تعداد بازدید
143 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کاملترین و بهترین دانلود کتاب تئوری های مدیریت می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

تئوری‌های مدیریت یکی از موضوعات پرطرفدار در علم مدیریت است. هدف اساسی این تئوری‌ها، بهبود عملکرد سازمان‌ها و بهبود مدیریت منابع آنها می‌باشد. از طریق دانلود کتاب‌های تئوری‌های مدیریت، شما قادر خواهید بود به دور از روش‌های تقلیدی و شاید ناکارامد، با آخرین تئوری‌های مدیریت آشنا شوید و به بهبود مدیریت سازمان خود بپردازید.

تئوری‌های مدیریت:

مقدمه‌ای بر تحولات این حوزه در این بخش، به معرفی تاریخچه تئوری‌های مدیریت پرداخته می‌شود. از جمله مذاکرات فیلادلفیا، تئوری‌های مدیریت علمی، تئوری‌های روابط انسانی و تئوری‌های مدیریت پساصنعتی. همچنین در این بخش به توضیح مفاهیمی همچون “مدیریت علمی”، “نظریه تصمیم‌گیری” و “نظریه سیستم” پرداخته می‌شود.

دانلود کتاب‌های تئوری‌های مدیریت

در این بخش، به معرفی و بررسی کتاب‌های مهم در حوزه تئوری‌های مدیریت پرداخته می‌شود. به‌عنوان مثال، کتاب “مدیریت چیست؟” نوشته پیتر دروکر و کتاب “تئوری‌های مدیریت” نوشته گری لوونگ. همچنین در این بخش، به معرفی کتاب‌هایی با موضوعات خاص همچون “مدیریت بازاریابی” و “مدیریت خلاقیت” پرداخته می‌شود.

کاربرد تئوری‌های مدیریت در سازمان‌ها

در این بخش، به معرفی نحوه کاربرد تئوری‌های مدیریت در سازمان‌ها پرداخته می‌شود. توضیح داده می‌شود که چگونه سازمان‌ها با استفاده از این تئوری‌ها قادر خواهند بود بهبود عملکرد خود را مشاهده کنند. همچنین در این بخش، به توضیح نحوه پیاده‌سازی تئوری‌های مدیریت در سازمان‌ها و تجربیات موفق در این زمینه پرداخته می‌شود

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب تئوری های مدیریت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *