دانلود گزارش كارآموزی طراحی و برنامه نويسی كامپيوتری

دانلود گزارش كارآموزی طراحی و برنامه نويسی كامپيوتری
نوع فایل
Word
حجم فایل
95 کیلوبایت
تعداد صفحه
37
تعداد بازدید
135 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود گزارش كارآموزی طراحی و برنامه نويسی كامپيوتری که در 37 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود گزارش كارآموزی طراحی و برنامه نويسی كامپيوتری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

فهرست محتوا

مقدمه:

ديدگاه شي گرا از اواسط دهه 70 ميلادي در مباحث برنامه نويسي كامپيوتر متولد شد.پس از گذشت چند سال و در اوايل دهه 90 به جهت ناكارامدي روش هاي سنتي در مباحث تحليل و طراحي سيستم هاي اطلاعاتي و كامپيوتري و نيز ظهور سيستم هايي كه مدل كردن انها به روش هاي سنتي ناقص بود٬ تحليل گران و طراحان سيستم را به اين فكر انداخت تا از ديدگاه شي گرا علاوه بر برنامه نويسي در زمينه تحليل وطراحي سيستم نيز استفاده كنند.در طي اين سالها متدولو‍‍ژي هاي مختلفي توسط دانشمندان شي گرا به دنيا عرضه شده بود از جمله اين متدولوزي هاي شي گرا مي توان مواردي نظير: متدولو‍‍ژيCoad ٬ متدولو‍‍ژيBooch ٬ متدولو‍‍ژيFusion ٬ متدولو‍‍ژيRumbaugh‍‍٬متدولو‍‍ژيJacobson  را بر شمرد.در سال 96 اقايان Rumbaugh٬Booch وJacobson در كنار هم گرد امدند و پايه هاي زبان مدل سازي يكپارچه معروف به UML‌ را ايجاد كردند. اين زبان در سال 97 توسط گروه مديريت شي در امريكا به عنوان استاندارد پذيرفته شد و شركت هاي مختلفي نظير: Oracle ٬ Microsoft و Hewlett_packard ان را پشتيباني نمودند.

ديدگاه شي گرا(Object Oriented)

ديدگاه شي گرا در اصل نگرشي جديد به دنيا و سيستم هاست. اين ديدگاه سعي دارد تا با نگرش خود به عناصر يك سيستم ٬ كل ان سيستم را مدل سازي كند.ديدگاه شي گرا بر مباحثي نظير:شي٬ كلاس٬مسئوليت و سناريو استوار است.

شي(Object)

در ساده ترين حالت يك شي نمونه اي است كه از روي يك Classايجاد شده است.چون Class نمي تواند عملياتي باشد ولي نمونه هاي توليد شده از ان قابليت اجرايي دارند.در كاملترين حالت يك شي موجوديتي است كاملا مستقل با مسئوليت هاي شخصي خويش كه در لحظه توليد از كلاس مرجع خود بوجود امده است و در پايان مسئوليت هاي خود مي بايد از بين برود.طول دوره تولد تا پايان مسئوليتها را طول عمر يك شي مي ناميم اگر يك شي از طريق خود يا ديگر اشياء به طور مستقيم يا غير مستقيم مورد استفاده قرار نگيرد ان شي متغير يك شي غير فعال خواهد بود در صورتي كه يك شي از طريق خود يا ديگر اشياء به طور مستقيم يا غير مستقيم مورد استفاده قرار بگيرد ان شي متغير يك شي فعال خواهد بود.

كلاس(‍Class)

موجوديتي است غير قابل استفاده مستقيم شامل مجموعه اي از متغيرهابه عنوان صفات كلاس و خطوط برنامه اي از جنس SubRoutine ها يا Function‌ها به عنوان بخشي از عملكرد ان كلاس. با توجه به اينكه Class‌ها قابليت استفا ده مستقيم را ندارند از روي هر كلاس ميتوان نمونه يا نمونه هايي را توليد كرد.بر همين اساس Classهابه سه گروه زير تقسيم مي شوند:

1)Multitone Class

2)Singletone Class

3)Utility Class

Multitone Class كلاس هايي هستند كه مي توانند بيش از يك نمونه از خود توليد كنند كه هر نمونه از نوع يك كلاس منحصر به فرد باشدSingletone Class‌ كلاس هايي هستند كه با ان كه مي توانند نمونه يا نمونه هايي از خود را توليد كنند اما تنوع توليد نمونه در انها وجود نداشته وكليه نمونه ها از روي يك كلاس توليد مي شوند. Utility Class كلاس هايي هستند كه توانايي توليد هيچ نمونه اي از خود را نخواهند داشت .

مسئوليت(Responsibility)

يك كلاس و به تبع ان يك نمونه از يك كلاس در طول عمر خود داراي يك سري از مسئوليت هاست مانند ارتباط با اشياء ديگر و اجراي يك سري  ازعمليات و دريافت يكسري از مقادير براي رسيدن به يك هدف خاص بطور كلي منظور از مسئوليت ها شامل موارد زير است:

1)صفات(Attribute)

2)عملكردها(Operation)

 3)ارتباط ها(Connection)

فهرست مطالب:

  • پيشگفتار
  • اهداف و كليات
  • معرفي برنامه نويسي شي گرا و  طراحي بر اساس UML
  • معرفي  UseCase
  • شرح پروژه
  • شرح مختصر
  • ويژگيهاي عمومي  مورد انتظار
  • ويژگيهاي فني مورد انتظار
  • مشخصات كمي سيستم
  • تعداد زيرسيستم ها
  • تعداد موارد كاربردي (Use Cases)
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود گزارش كارآموزی طراحی و برنامه نويسی كامپيوتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *