دانلود گزارش کارآموزی عکس و عكسبرداری

دانلود گزارش کارآموزی عکس و عكسبرداری
نوع فایل
Word
حجم فایل
31 مگابایت
تعداد صفحه
89
تعداد بازدید
135 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود گزارش کارآموزی عکس و عكسبرداری که در 89 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود گزارش کارآموزی عکس و عكسبرداری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

عكسبرداري به سبب اينكه عكس هاي مورد نياز براي تهية نقشه يا اندازه گيريهاي در اين دهه تهيه مي شوند و نيز دارا بودن بالاترين هزينة (شامل هزينة هواپيما، مخارج و گروه پرواز و …) از مهمترين مراحل كار فتوگرامتري است كه بايد به طور دقيق و صحيح برنامه ريزي و اجرا شود تا هم با پيشگيري از تكرار عكسبرداري هزينه به حداقل برسد و هم با تهيه عكسهايي با شرايط هندسي و مقياس مناسب و كيفيت، بتوان به دقت خواسته شده دست يافت. براي انجام عكس برداري ، مسير حركت هواپيما، موقعيت ايستگاههاي عكسبرداري و سرعت هواپيما با توجا به نوع نقشه، دقت خواسته شده و نوع منطقه مورد نظر براي عكسبرداري و شرايط محيطي از قبل تعيين و بر روي نقشه اي پياده مي شوند كه به آن راهنماي اندكس پرواز مي گويند.

نقشه راهنماي پرواز در اختيار اكيپ پرواز و عكس برداري قرار داده مي شود تا پرواز در امتداد و شرايط تعيين شده انجام مي شود و عكسبرداري نيز در موقعيت هاي مناسب در نظر گرفته شده طبق شرايط هندسي انتخاب شده صورت مي پذيرد .

2-1) تهيه اندكس پرواز:

تعريف اندكس عكسي: تهيه اندكس عكسي يعني رسم نوارهاي پرواز و مشخص نمودن

مراكز عكس برداري بر روي اين نوارها در مقياس چهار يا پنج برابر كوچكتر از مقياس اسمي عكسبرداري.

هدف از تهيه اندكس (راهنماي پرواز):

هدف از تهيه اندكس عكسي ايجاد يك ديد كلي بر روي كليه نوارهاي پرواز شده مي باشد. بگونه اي كه به كمك آن بتوان از وضعيت پرواز تعداد و موقعيت نسبي عكس هاي تهيه شده و وجود فضاهاي خالي احتمالي بين نوارهاي پرواز اطلاع يافت. لازم به ذكر است طراحي نقاط كنترل زميني مورد نياز هر بلوك فتوگرامتري (جهت آنجام مثلث بندي هوايي) به كمك اندكس مذكور و با مشخص نمودن حد كار بر روي آن انجام مي پذيرد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود گزارش کارآموزی عکس و عكسبرداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *