دانلود گزارش کارآموزی قسمت های مختلف خطوط در حال كار مترو در تهران

دانلود گزارش کارآموزی قسمت های مختلف خطوط در حال كار مترو در تهران
نوع فایل
Word
حجم فایل
3.12 مگابایت
تعداد صفحه
52
تعداد بازدید
47 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود گزارش کارآموزی قسمت های مختلف خطوط در حال كار مترو در تهران که در 52 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود گزارش کارآموزی قسمت های مختلف خطوط در حال كار مترو در تهران می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

امروزه صنعت حمل و نقل ريلي به علت مقرون به صرفه بودن و آلايندگي كمتر محيط زيست به عنوان يكي از راهكارهاي اساسي براي جابجايي و انتقال بار و مسافر در دنيا به شمار مي رود. در اين ميان علي رغم پيشرفت فني و تكنولوژيكي و به وجود آمدن خطوط مغناطيسي ، خطوط ريلي به خاطر اقتصادي و سهل الوصول بودن و همچنين قابليت اجراي آسان نسبت به انواع ديگر همواره مد نظر قرار گرفته است.از ديگر دلايل گرايش به اين سيستم ايمني بالاي بار و مسافر مي باشد.

پيش از اينكه يك فضاي زير زميني در دل سنگ ايجاد گردد در هر نقطه از اين مقطع به حالت بكر و دست نخورده در حال تعادل مي‌باشد . هنگامي كه يك فضاي زير زميني مانند يك تونل در داخل توده ي سنگ حفر مي‌شود لايه توده سنگهاي همجوار آن تونل ديگر به حالت اوليه نخواهد بود زيرا :

  • سنگهاي سقف تونل تكيه گاه زيرين خود را از دست داده‌اند .
  • سنگهاي تحتاني (‌كف تونل ) ديگر تحت بار داده از بالا قرار نخواهند داشت و بنابراين در سنگهاي محيطي تمايل به تغيير شكل به سمت داخل پيدا خواهد شد و زمان ريزش سنگها يعني زمان ايستايي به خواص سنگ و شرايط محلي دارد .

نگهداري عبارت از عملي است كه رفتار توده ي سنگ را در انتقال از يك حالت تعادلي به حالت تعادلي ديگر مورد مطالعه قرار مي‌دهد . اين علم زمينه لازم براي طراحي اقتصادي و ايمني سيستم نگهداري به منظور جلوگيري از ريزش يا گسيختگي سقف – كف و يا ديواره‌هاي جانبي را فراهم مي آورد . ساده‌ترين راه براي حفظ تعادل اوليه ساختمان عبارت است از قرار دادن يك وسيله‌ي نگهداري محكم بلافاصله بعد از حفاري به نحوي كه امكان هر گونه تغيير شكل از سنگهاي جانبي سلب گردد.

 از سوي ديگر مي‌توان وسايل نگهداري قابل انعطاف كه در برابر تغيير شكل سنگهاي جانبي مقاومت نشان نداده ‌و امكان جابجايي را به طور مداوم فراهم مي‌كنند به كار گرفت .

ما بين اين دو حد انواع بيشماري از سيستم‌هاي نگهداري وجود دارد كه هر كدام يك حالت جديد تعادلي براي سيستم ايجاد مي‌كند . بنابراين مسئله سيستم نگهداري عبارت خواهد بود از :”تعيين بهترين روش سيستم نگهداري از نظر ايمني و اقتصادي”

شرايط زمين از نظر زمين شناسان روابط عملي و اجرايي تونل روش ساخت و نوع پوشش تونل را تعيين مي‌كند . طراحي بايد مطمئن‌ترين و ايمني‌ترين پوشش تونل با هزينه كمتر براي نگهداري و بيشترين دوام را انتخاب كند .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود گزارش کارآموزی قسمت های مختلف خطوط در حال كار مترو در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه