سوالات آزمون رشته دبیری علوم اجتماعی با پاسخ

نوع فایل
PDF
حجم فایل
247 کیلوبایت
تعداد صفحه
4
تعداد بازدید
130 بازدید
قیمت اصلی ۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۹,۰۰۰ تومان است.٪22 تخفیف
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با نمونه سوالات آزمون رشته دبیری علوم اجتماعی آموزش و پرورش با پاسخ که در 4 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دفترچه سوالات تخصصی آزمون رشته دبیری علوم اجتماعی با پاسخ می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

تنتخاب رشته دبیری علوم اجتماعی به افرادی توصیه می‌شود که هم علاقه به تدریس دارند و هم شناخت جامعه.زیبائی رشته علوم اجتماعی به ارتباطات زیبائی که بین اجتماع انسان‌ها برقرار است ، بر می‌گردد.انسان‌ها نیازهای زیادی دارند که این نیازها را در کنار هم برطرف می‌کنند و این نیازها مشکلاتی را برای دستیابی به رفاه اجتماعی پیش می آورد.این مشکلات و مسائل شامل اشتغال، مسکن، آموزش و بهداشت و … است رشته علوم اجتماعی علم پرداخت جهت دستیابی به رفاه است.

فرهنگ عبارت است از مجموعه‌ای شامل آداب و رسوم، اعتقادات، اخلاقیات، مهارت‌ها و فنون، هنر و … که انسان به عنوان عضوی از جامعه آن را فرا می‌گیرد و در قبال آن جامعه نیز تعهداتی دارد.
به این ترتیب مطالعه و تحقیق فرهنگ‌ها قسمت عمده‌ای از قلمرو مردم شناسی را در برمی‌گیرد. از این رو برخی از دانشمندان، دانش مردم شناسی و انسان شناسی را «علم مطالعه فرهنگ‌ها» (اعم از مادی و غیرمادی) می‌دانند.
زیبائی رشته علوم اجتماعی به ارتباطات زیبائی که بین اجتماع انسان‌ها برقرار است، بر می‌گردد.

انسان‌ها در کنار یکدیگر نیازهای فراوان خود را مرتفع می‌کنند و این فراوانی نیاز، پیچیدگی‌های زیادی را برای رسیدن به رفاه اجتماعی بوجود می‌آورد. مسائلی مانند مسکن، اشتغال، آموزش، بهداشت، … در رشته علوم اجتماعی پژوهش و مطالعه برای رسیدن به رفاه را بررسی می‌کند.

علاقه به مسائل خبری و اجتماعی، داشتن روحیه جمع گرائی و داشتن بیان خوب و در پایان پایه قوی آماری از شروط موفقیّت در این رشته است.
با نگاهی به چند سرفصل رشته علوم اجتماعی می‌توانیم به اهمیت و بازار کار آن نگاهی تازه داشته باشیم.
جامعه شناسی انقلاب، جامعه شناسی قشرها و نابرابریهای اجتماعی، جامعه شناسی در ادبیات فارسی، جامعه شناسی پزشکی، جامعه شناسی سیاسی، جامعه شناسی کار، جامعه شناسی آموزش و پرورش، جامعه شناسی جهان سوم، مردم شناسی ایران، جغرافیای انسانی ایران، جامعه شناسی ایلات و عشایر، روانشناسی اجتماعی، اصول علم سیاست، مبانی جمعیت شناسی.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوالات آزمون رشته دبیری علوم اجتماعی با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *