راهنمای رشته حسابداری مدیریت

نوع فایل
PDF
حجم فایل
4.6 مگابایت
تعداد صفحه
13
تعداد بازدید
109 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کاملترین و بهترین راهنمای رشته حسابداری مدیریت نوشته استاد شباهنگ می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

رشته حسابداری مدیریت چیست؟

رشته حسابداری مدیریت یکی از پرطرفدارترین رشته‌های تحصیلی در دنیاست که به دانشجویان امکان می‌دهد تا با نظارت و مدیریت منابع مالی و اقتصادی، توانایی ارائه راهکارهایی جهت بهبود عملکرد سازمان‌ها را داشته باشند. این رشته شامل دروسی مانند حسابداری مدیریت، برنامه‌ریزی مالی، اقتصاد سازمانی و تحلیل هزینه-فایده است.

چرا باید در رشته حسابداری مدیریت تحصیل کنید؟

رشته حسابداری مدیریت یکی از پرطرفدارترین رشته‌های تحصیلی در دنیاست و دانشگاه‌های معتبر جهان، این رشته را به صورت دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌دهند. تحصیل در رشته حسابداری مدیریت به دانشجویان این امکان را می‌دهد که با مفاهیم و مبانی حسابداری، اقتصاد، مدیریت و برنامه‌ریزی آشنا شوند و در نهایت با توانایی ارائه راهکارهایی جهت بهبود عملکرد سازمان‌ها و کسب درآمد بالاتر، به بازار کار وارد شوند.

چگونه می‌توانید جزوات رشته حسابداری مدیریت را خریداری کنید؟

برای خرید جزوات رشته حسابداری مدیریت می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین کتاب استفاده کنید که به صورت آنلاین یا حضوری قابل دسترسی هستند. همچنین، می‌توانید از دانشجویان دیگر که قبلاً در این رشته تحصیل کرده‌اند، پرسش کنید که از کدام منابع استفاده کرده‌اند و آیا جزواتی برای فروش دارند یا خیر. همچنین، می‌توانید به دفاتر نشریات مختلف نیز سر بزنید تا اطلاعات بیشتری در مورد جزوات موجود در بازار داشته باشید. ولی بهترین جا ، همینجاست.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راهنمای رشته حسابداری مدیریت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *