سوالات ضمن خدمت نرم افزار تخصصی «نماد»

سوالات ضمن خدمت نرم افزار تخصصی «نماد»
نوع فایل
pdf
حجم فایل
121 کیلوبایت
تعداد صفحه
30+ سوال
تعداد بازدید
5787 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

آیا به دنبال راهکاری برای قبولی در آزمون ضمن خدمت نماد هستید؟ یکی از بهترین راه‌ها برای آمادگی برای آزمون، حل نمونه سوالات است.

نمونه سوالات ضمن خدمت نرم افزار تخصصی نماد، که توسط تیم ما جمع‌آوری شده است، شامل مجموعه‌ای از سوالات پرتکرار و به درستی تنظیم شده است که به شما در آمادگی برای آزمون کمک می‌کند.

شما می‌توانید این نمونه سوالات را از وبسایت ما به آسانی دانلود و استفاده کنید. همچنین، گزینه خرید آنلاین نیز برای شما فراهم شده است تا با خرید این نمونه سوالات، به صورت آنلاین به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

پس برای آمادگی بهتر برای آزمون ضمن خدمت نماد، حتماً نمونه سوالات ضمن خدمت نرم افزار تخصصی نماد را دانلود و حل کنید.

ضمن خدمت چیست؟

آموزش ضمن خدمت از لحاظ سازمانی به آن آموزشی گفته می‌شود که پس از استخدام فرد در سازمان صورت می‌گیرد و هدف از آن آماده‌سازی افراد برای اجرای بهتر مسئولیت‌هایشان و بهبود توانایی‌ها و مهارت‌های آنان است.

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان، دوره‌های آموزشی هستند که با هدف توسعۀ شغلی معلمان و ارتقای دانش و مهارت این عزیزان در زمینه‌های مختلف، از جمله فناوری‌های آموزشی، آموزش مجازی، ارزشیابی الکترونیکی، آموزش برخی نرم‌افزارها، تولید محتوای آموزشی، مشاوره، تربیت قرآنی، روانشناسی تربیتی و غیره برگزار می‌شوند

وزارت آموزش و پرورش هر ساله با هدف ارتقا سطح علمی و دانش معلمان و کادر آموزشی مدارس ، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را برگزار می کند و متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم، می بایست در زمان مقرر، به سایت ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند و سپس در آزمون شرکت نمایند. لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شامل دوره هایی است که فرد متقاضی بر اساس رشته شغلی می تواند در این دوره ها ثبت نام کند.

نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان چند است؟

نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان ۱۲ از ۲۰ است و فرهنگیانی که بتوانند در آزمون های پایان دوره نمره قبولی کسب کنند ،‌ گواهی دوره ضمن خدمت دریافت خواهند کرد و در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سایت ال تی ام اس ثبت نام کنند.

نحوه ثبت نام در دوره ضمن خدمت نرم افزار تخصصی نماد

دوره آموزشی مجازی با عنوان «نرم افزار تخصصی نماد» با کد 99507160 به مدت 20 ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS فرهنگیان برگزار می گردد.

لینک دانلود فایل بعد از خرید قابل مشاهده خواهد بود و همچنین فاکتور خرید همراه با سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در آزمون ضمن خدمت نرم افزار تخصصی نماد کسب کنید.

قبولی تضمینی در آزمون ضمن خدمت

با مطالعه این نمونه سوالات که در وب سایت قرار دادیم قبولی شما را تضمین می کنیم.

نمونه سوالات ضمن خدمت نرم افزار تخصصی نماد کاملترین و بروزترین سوال با پاسخ جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

این سوالات دقیقا براساس منابع آزمون طبقه بندی شده است.

نمونه ای از سوالات همراه با پاسخ صحیح:

1- کدام گزینه آدرس اینترنتی سامانه نماد می باشد؟

الف) namad.com
ب) namad.medu.ir
ج) namad.ir
د) my.medu.ir

2- روش آموزش همتایان چگونه است که به گوش همه ي دانش آموزان برسد؟

الف)تهیهي اطلاعات به صورت کتابچه
ب) پخش کردن اطلاعات بین افراد محدود
ج) توزیع حداکثري اطلاعات در زمان هاي خاص
د) همه موارد

3- در طرح نماد براي آموزش و پرورش چند شریک وجود دارد؟

الف) 5 شریک
ب) 10 شریک
ج) 8 شریک
د) 14 شریک

برای مشاهده و دریافت سوالات با پاسخ به صورت کامل، آن را خریداری نمایید. (آپدیت شده با جدیدترین سوالات)

معرفی سامانه نماد مدارس

اختلالات روانی و آسیب های اجتماعی، امروزه بین بسیاری از افراد و در همه قشرها دیده می شود. یکی از گروه های آسیب پذیر که در معرض خطرات و اختلالات زیادی قرار دارد ، دانش آموزان هستند. بر خلاف اعتقاد بسیاری از افراد که فکر می کنند دنیای کودکان و دانش آموزان عاری از هر مشکل و دغدغه ای است ولی این گروه سنی نیز در معرض اختلالات روانی و آسیب های اجتماعی زیادی می باشند.

به طور میانگین از هر پنج کودک، یکی از آن ها در بازه زمانی دوران کودکی خود دچار اختلالات روانی می شود. این امر لزوم توجه بیشتر به این قشر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی را روشن تر می نماید.

سامانه نماد با هدف کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان و برای کمک به رفع این نوع آسیب ها راه اندازی شده است.

سامانه نماد مدارس با آدرس اینترنتی  در دسترس دانش آموزان، معلمان، خانواده های دانش آموزان قرار دارد و این افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از امکانات و خدمات ارائه شده به بهترین نحو استفاد نمایند.

سامانه نماد که برگرفته از عبارت سامانه جامع مراقبت های روانی اجتماعی دانش آموزان می باشد با آدرس اینترنتی my.medu.ir در دسترس  بوده و  در این سامانه امکانات و خدماتی نظیر  آزمون های غربالگری مختلف، پرسش نامه، آزمون های استعداد یابی مخصوص دانش آموزان، نیمرخ دانش آموزی، اطلاعات شخصی و فردی، محتواهای آموزشی برای کمک به رفع مشکلات دانش آموزان، پژوهش های دانش آموزی و … قرار دارد.

. دسته بندی والد در سامانه نماد ، شامل موارد مختلفی می شود :

  • ارتقایی
  • روان شناسی
  • مددکاری
  • حقوقی
  • بهداشت روان
  • غربالگری
  • جامع

نرم افزار تخصصی نماد

امکانات سامانه نماد

سامانه نماد در جهت افزایش مراقبت های روانی ویژه دانش آموزان آسیب دیده و در جهت کاهش اختلالات روانی دانش آموزان شکل گرفته است. در این سامانه محتواها و موارد آموزشی مخصوص دانش آموزان و خانواده ها در نظر گرفته شده و خانواده ها می توانند برای کمک به سطح سلامت روانی دانش آموزان خود به این سامانه مراجعه نموده و از این خدمات استفاده نمایند

با استفاده از پرسش نامه ها و آزمون های مختلف این سامانه، مشاوران این امکان را خواهند داشت تا بهتر و با دید جامع تری تصمیم گیری نمایند. مسائل و مشکلاتی که با مشاوره وصحبت کردن حل می شود را در محیط مدرسه مرتفع نمایند و در صورت وجود مشکلات عدیده دیگر و در حقیقت در صورت اورژانسی بودن موارد، این موارد را به مراجع دیگر برای درمان و مشاوره ارجاع دهند.

با استفاده از سامانه نماد  ، دانش آموزان می توانند مشکلات خود را مطرح نمایند و از محتواهای آموزشی که در این سامانه برای کاهش اختلالات روانی و مقابله با این اختلالات قرارد داده شده استفاده کنند.

Namad دارای امکانات مختلف غربالگری، آموزش، سامانه الکترونیک ، ارجاع و مداخله و ارائه است.

غربالگری: بخش غربالگری شامل انجام تحقیقات و پاسخ به پرسش ها و آزمون های روانشناسی مختلف است. در این قسمت نشانه های رفتاری مختلف افراد بررسی شده و در صورت وجود موارد اورژانسی و پر خطر، این موارد گزارش می شود.

آموزش: به منظور افزایش سلامت دانش آموزان و کاهش آسیب ها و اختلالات روانی، آموزش های مختلفی در اختیاری والدین و معلمان قرار می گیرد

ارجاع و مداخله:بعد از بررسی و شناخت مسائل و مشکلات، در صورت وجود موارد پر خطر این موارد برای درمان و مشاوره به مراجعه بالاتر ارجاع داد خواهند شد. در این هنگام دانش آموزان و والدین آن ها مورد آموزش و حمایت قرار گرفته خواهند شد و آموزش ها و اقدامات لازم در مورد آن ها صورت می پذیرد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوالات ضمن خدمت نرم افزار تخصصی «نماد»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *