سوالات مبانی اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی

سوالات مبانی اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی
نوع فایل
pdf قابل جستجو
حجم فایل
723 کیلوبایت
تعداد صفحه
100+ سوال
تعداد بازدید
376 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

آزمون ضمن خدمت مبانی اندیشه اسلامی (1) شامل بخش‌های مختلفی از جمله معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی است.

برای رفع نیاز فرهنگیان که قصد دارند در این آزمون شرکت کنند، تیم ما اصل سوالات ضمن خدمت مبانی اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی را همراه با پاسخنامه تهیه کرده است.

با خرید و دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مبانی اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی، شما به راحتی می‌توانید با گذراندن این آزمون، علاوه بر کسب نمره بالا، توانایی خود در این حوزه را نیز بهبود بخشید.

وقتی اصل سوالات هست نمونه سوال دیگر چرا ؟ و این یعنی قبولی ۱۰۰% و قطعی , چون شما دیگر خودِ سوالات آزمون را خواهید داشت.

ضمن خدمت چیست؟

آموزش ضمن خدمت از لحاظ سازمانی به آن آموزشی گفته می‌شود که پس از استخدام فرد در سازمان صورت می‌گیرد و هدف از آن آماده‌سازی افراد برای اجرای بهتر مسئولیت‌هایشان و بهبود توانایی‌ها و مهارت‌های آنان است.

دوره ضمن خدمت مبانی اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی

دوره آموزشی مجازی با عنوان «مبانی اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی» با کد 92503059 به مدت ۲۰ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS فرهنگیان برگزار می گردد.

لینک دانلود فایل بعد از خرید قابل مشاهده خواهد بود و همچنین فاکتور خرید همراه با سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در آزمون ضمن خدمت مبانی اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی کسب کنید.

قبولی تضمینی در آزمون ضمن خدمت

با مطالعه این نمونه سوالات که در وب سایت قرار دادیم قبولی شما را تضمین می کنیم.

نمونه سوالات ضمن خدمت مبانی اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی کاملترین و بروزترین سوال با پاسخ جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

این سوالات دقیقا براساس منابع آزمون طبقه بندی شده است.

این سوالات با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید. شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

همه فایلهای موجود دارای قابلیت سرچ بوده که میتوانید کلمات کلیدی را در آن جست و جو نمایید. سعی کنید به جای انتخاب کل متن سوال، کلمات کلیدی مهم آن را جهت جست و جو انتخاب کنید.

نمونه ای از سوالات همراه با پاسخ نامه:

1- از مراحل روش پله کانی آموزش ارزش ها کدام صحیح می باشد؟

پایه گذاری
هر سه مورد
پرورشی
آﻣﺎدگی و آگاهی

2- از مهم ترین موضوعات تعلیم و تربیت در نوجوانان کدام است؟

شجاعت
تغییرات درونی
تغییرات بیرونی
رﺷﺪ اﺧﻼﻗی ارزﺷی و دﯾﻨی

3- امور مطلوب و ارزنده ای که افراد جامعه به آن ها نیازمند هستند، چه نامیده میشود؟

مکاتب
قوانین
هننجارها
ارزش ﻫﺎ

برای مشاهده و دریافت سوالات با پاسخ به صورت کامل، آن را خریداری نمایید. (آپدیت شده با جدیدترین سوالات)

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان، دوره‌های آموزشی هستند که با هدف توسعۀ شغلی معلمان و ارتقای دانش و مهارت این عزیزان در زمینه‌های مختلف، از جمله فناوری‌های آموزشی، آموزش مجازی، ارزشیابی الکترونیکی، آموزش برخی نرم‌افزارها، تولید محتوای آموزشی، مشاوره، تربیت قرآنی، روانشناسی تربیتی و غیره برگزار می‌شوند

وزارت آموزش و پرورش هر ساله با هدف ارتقا سطح علمی و دانش معلمان و کادر آموزشی مدارس ، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را برگزار می کند و متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم، می بایست در زمان مقرر، به سایت ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند و سپس در آزمون شرکت نمایند. لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شامل دوره هایی است که فرد متقاضی بر اساس رشته شغلی می تواند در این دوره ها ثبت نام کند.

نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان چند است؟

نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان ۱۲ از ۲۰ است و فرهنگیانی که بتوانند در آزمون های پایان دوره نمره قبولی کسب کنند ،‌ گواهی دوره ضمن خدمت دریافت خواهند کرد و در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سایت ال تی ام اس ثبت نام کنند.

مبانی اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی

در ادامه به بررسی مفاهیم معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی در فلسفه اسلامی پرداخته خواهد شد.

مفهوم معرفت شناسی

معرفت شناسی به عنوان یک حوزه از فلسفه، به بررسی فرایند شناخت انسان از جهان خارج از خود و همچنین از درون خود می‌پردازد. در فلسفه اسلامی، معرفت شناسی به عنوان حوزه‌ای از فلسفه که از پایه‌های اسلامی برخوردار است، تبیین مفاهیمی چون معرفت، شناخت، علم و حقیقت را در بر دارد.

معرفت شناسی

مفهوم معرفت دینی

معرفت دینی به معنای شناخت بخشی از معارف الهی و پروردگار جهان است. به عبارت دیگر، معرفت دینی در فلسفه اسلامی به مفهوم شناخت خداوند و آثار و عواقب تربیتی آن می‌پردازد. در این حوزه، مفاهیمی چون آیات، احادیث، وحی و شریعت نیز بررسی می‌شوند.

مبانی معرفت دینی در قرآن

قرآن کریم به عنوان منبع اصلی دین اسلام، مبانی و اساس‌های معرفت دینی را شرح داده است. مفاهیمی چون توحید، نبوت، قیامت و عدالت در قرآن به عنوان مبانی اساسی و لازم برای دستیابی به معرفت دینی بررسی شده‌اند.

نتیجه گیری

در این محصول به بررسی مفاهیم معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی در فلسفه اسلامی پرداختیم. با توجه به اینکه شناخت خداوند و دستیابی به معرفت دینی در فلسفه اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، آشنایی با این مفاهیم برای همه علاقه‌مندان به فلسفه و اسلام حائز اهمیت است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوالات مبانی اندیشه اسلامی (1) معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *