طرح توجیهی اسانس گیری از نعناع با امواج اولتراسوند

نوع فایل
rar
حجم فایل
421 کیلوبایت
تعداد صفحه
52
تعداد بازدید
533 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی اسانس گیری از نعناع با امواج اولتراسوند » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مواد مؤثر دارویی با استفاده از تکنیک اولتراسوند ( اسانس گیری از نعناع ) چیست ؟

در طرح توجیهی مواد مؤثر دارویی با استفاده از تکنیک اولتراسوند ( اسانس گیری از نعناع ) می خوانید که هر خاک و هر آب و هوایی ، بستر انواع از گیاهان دارویی است . بنابراین همه چیز در همه جا نمی روید و حکمت خلقت در این است که هر جا بیماری هست قطعا نوع گیاه دارویی آن نیز یافت می شود . از طرفی همه گیاهان دارویی در یک فصل خاص نمی رویند . به طور کلی گیاهان دارویی گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام های آن ها حاوی مادۀ مؤثره است . این ماده که کمتر از 1% وزن خشک گیاه را تشکیل می دهد ، دارای خواص دارویی مؤثر بر موجودات زنده است . گیاهان دارویی از ارزش و اهمیت خاصی در تأمین بهداشت و سلامتی جوامع هم به لحاظ درمان و هم پیشگیری از بیماری ها برخوردار بوده و هستند . این بخش از منابع طبیعی قدمتی همپای بشر داشته و یکی از مهم ترین منابع تأمین غذایی و دارویی بشر در طول نسل ها بوده اند . نعناع جهت مداوای نفخ ، درد شکم ، سوء هاضمه و … استفاده می گردد . در تکنولوژی اولتراسوند ، بر اثر ارتعاشات شدید حاصل از امواج اولتراسوند ، پاره شدن سلول ها و خروج مواد مؤثره از آن ها صورت می گیرد . این عمل در یک محیط مایع انجام شده و در نهایت ماده حاصله Essensial Oil است . در طرح توجیهی مواد مؤثر دارویی با استفاده از تکنیک اولتراسوند ( اسانس گیری از نعناع ) ، محصول نعناع و خواص آن مورد بررسی قرار می گیرد .

مواد اولیه ، فرایند تولید و ماشین آلات مورد نیاز به منظور تولید مواد مؤثر دارویی با استفاده از تکنیک اولتراسوند ( اسانس گیری از نعناع )

برای اطلاع از فرایند تولید این محصولات ، طرح توجیهی مواد مؤثر دارویی با استفاده از تکنیک اولتراسوند ( اسانس گیری از نعناع ) را دانلود و بررسی نمایید .مواد اولیه مورد نیاز به منظور تولید مواد مؤثر دارویی با استفاده از تکنیک اولتراسوند عبارت است از : نعناع ، بطری شیشه ای cc 250 با درب .

ماشین آلات مورد نیاز به منظور تولید مواد مؤثر دارویی با استفاده از تکنیک اولتراسوند ( اسانس گیری از نعناع ) شامل موارد زیر است :

– مجموعه دریافت مواد

– دستگاه اولتراسوند

– اسپری آب

– دستگاه تقطیر بچ

– دستگاه توزین

– دستگاه پر کن و دربندی

– مجموعه شستشوی تجهیزات

– لوله و اتصالات

– شیر و سایر لوازم جانبی

– تجهیزات آزمایشگاهی

سفارش طرح توجیهی اختصاصی برای اسانس گیری از گیاهان دارویی جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی اسانس گیری از نعناع با امواج اولتراسوند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *