طرح توجیهی اسکوتر برقی

نوع فایل
rar
حجم فایل
8 مگابایت
تعداد صفحه
53
تعداد بازدید
3777 بازدید
۵,۰۰۰ تومان
5/5 - (3 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی اسکوتر برقی» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

در طرح توجیهی اسکوتر برقی چه می خوانیم ؟

اسکوتر برقی چیست؟

اسکوتر ها گروهی از موتورسیکلت ها هستند که برای استفاده در جاده های صاف و آسفالته تهیه شده اند. با دانلود طرح توجیهی اسکوتر برقی دانش خود را درباره این محصول افزایش دهید. اسکوتر در واقع یک نوع ویلچر مجهز به موتور الکترونیکی می باشد.

اسکوتر در انواع سه چرخ و چهار چرخ طراحی شده است. وشامل صندلی در قسمت عقب فضای میانی و فرمان در جلو می باشد. در دو نوع محور متحرک جلو که برای مصرف در فضای بسته و داخل منزل مناسب می باشند. و وزن کمتری را تحمل می کنند. و محور متحرک عقب که برای کاربرد های خارج از منزل نیز مناسب هستند، می باشند. این وسیله هم توسط معلولین و هم توسط کهنسالان  و هم توسط کسانی که توانایی ضعیف جسمی دارند استفاده می شود و باعث می شود این افراد راحت تر امور روزانه داخل و خارج منزل خود را انجام دهند. توضیحات کامل  این محصول را در طرح توجیهی اسکوتر برقی برای شما قرار داده ایم.

فرایند تولید اسکوتر برقی

قطعات مورد نیاز برای تولید اسکوتر عبارتند از: بوق، موتور، لاستیک مناسب، شاسی، چراغ، لامپ، سیستم ترمز، رنگ، صندلی، سرعت سنج، باتری شارژی و … در طرح توجیهی اسکوتر برقی اطلاعات بیشتری درباره روند تولید محصول کسب کنید. موتور اسکوترها معمولا نزدیک چرخ عقب و روی اهرم های سیستم تعلیق قرار دارد و در هنگام حرکت موتور سیکلت بر روی دست انداز ها و موانع با چرخ آن بالا و پایین می رود.

از مشخصات اسکوتر سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، موتور هایی معمولا با حجم 125 سی سی و کفی یا سکو برای قرار گرفتن پاهای انسان بر روی آن است. البته مهم ترین مشخصات اسکوتر ها موتور چرخ های کوچک و بدنه اسپرتو فانتزی و سهولت رانندگی با آن ها می باشد. فرایند تولید محصول در طرح توجیهی اسکوتر برقی به طور کامل شرح داده شده است.

طرح توجیهی اسکوتر برقی ( scooter ) را میتوانید بعد از خرید  دانلود نمایید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی اسکوتر برقی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *