طرح توجیهی بلندگوی کاغذی

نوع فایل
rar
حجم فایل
299 کیلوبایت
تعداد صفحه
38
تعداد بازدید
1092 بازدید
۵,۰۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی بلندگوی کاغذی» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

در طرح توجیهی بلندگوی کاغذی چه می خوانیم ؟

بلندگوی کاغذی چیست؟

بلندگوها یکی از مهم ترین بخش های سیستم های صوتی می باشند و جهت پخش صدا در دستگاه های صوتی بکار گرفته می شوند. اطلاعات کامل تر در ارتباط با این محصول را در طرح توجیهی بلندگوی کاغذی توضیح داده ایم . بلندگو وسیله ای است که وظیفه دارد انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی و سپس به انرژی آکوستیکی تبدیل کند . دیافراگم بلندگو ها غالبا از کاغذ ساخته می شوند تا بتوانند به راحتی حرکت کنند . مرکز دیافراگم ، به مرکز بلندگو که سیم پیچ قرار دارد متصل شده است و از اطراف نیز از طریق ثابت کننده به بدنه بلندگو متصل شده است .

این محصول دارای اهمیت استراتژیکی نمی باشد . این محصول درصورت داشتن قابلیت رقابت از لحاظ کیفی با محصولات خارجی می تواند بازار خارجی و داخلی را به خوبی پوشش دهد و قابل تولید در اکثر کشور ها بوده و دارای هیچ گونه منع سیاسی و اجتماعی جهت ورود به بازار نمی باشد . دانش و مهارت های مورد نیاز جهت تولید این محصول و تکنولوژی مربوط به آن در حد نیاز در کشور وجود دارد. با دانلود طرح توجیهی بلندگوی کاغذی توضیحات کامل تر را در ارتباط با این محصول مطالعه و بررسی کنید.

فرایند تولید بلندگوی کاغذی

در طرح توجیهی بلندگوی کاغذی مطالعه می کنیم که ابتدا برای ساخت فرم کاسه ای شکل قاب بلندگوها ، ابتدا به وسیله قیچی برش ، ورق های فولادی بریده می­ شوند و توسط ماشین پرس کششی ، به فرم کاسه ای و سپس توسط پرس ضربه ای به شکل نهایی خود تبدیل می شوند . در ادامه قطعات فلزی ساخته شده در یک خط آبکاری به روش سرد و با جریان برق گالوانیزه می شوند . در مرحله ی بعد هسته ی روتور ساخته می شود . سپس دیافراگم بلندگو ساخته می­شود. در ادامه توسط دستگاه مگنیتایزر، مگنت ساخته می شود. در مرحله ی بعد توسط دستگاه کویل پیچ، سیم پیچ کویل تهیه می­شود .

در ادامه تمام قطعات ساخته شده مونتاژ می­شوند و با استفاده از دستگاه چسب زنی به شکل نهایی درمی­آیند. در نهایت پس از انجام تست­های مربوطه بسته بندی می­شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرایند تولید این محصول طرح توجیهی بلندگوی کاغذی را دانلود کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی بلندگوی کاغذی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *