طرح توجیهی ترموس و یخدان

نوع فایل
rar
حجم فایل
503 کیلوبایت
تعداد صفحه
24
تعداد بازدید
789 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی ترموس و یخدان » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

ترموس و یخدان چیست ؟

طرح توجیهی ترموس و یخدان را در سایت جهت معرفی کامل این محصول قرارداده ایم اما در اینجا به توضیح مختصری در ارتباط با این محصول می پردازیم . معنی فارسی ترموس قمقمه می باشد . ترموس وسیله ای  است که معمولا برای انتقال یا حمل مایعات مانند چای ، آب جوش و .. استفاده می شود و عایق حرارات هم می باشد . ترموس دارای یک دیواره شیشه ای است و درپوشی از جنس چوب پنبه دارد که این درپوش بر روی دیواره شیشه ای قرار می گیرد . یخدان ظرفی است که با توجه به ساختمان آن تا اندازه ای عایق حرارت است و می تواند در ابعاد مختلف از نظر نوع مواد اولیه و یا شکل و ظاهر ساخته شود . دارا بودن لایه های عایق حرارتی کاربرد آن را در حمل و نقل مایعات یا جامدات سرد ممکن می سازد . انواع یخدان و ترموس در مصارف خانگی و مسافرتی از جمله حمل و نقل مواد غذایی و خوراکی ، آب و یخ به کار می روند . جهت افزایش اطلاعات خود درباره این محصول طرح توجیهی ترموس و یخدان را دانلود کنید .

فرایند تولید ترموس و یخدان

ابتدا در واحد تزریق مواد ، پلاستیک داخل قیف ریخته می­ شود و از داخل قیف کم کم به سیلندر تزریق وارد شده و بعد به داخل قالب تزریق می شوند . اطلاعات کامل درباره دستگاه ها به طور کامل در طرح توجیهی ترموس و یخدان شرح داده شده است . در مرحله بعد پلاستیک درون قالب مورد نظر رفته و قالب زده می شود . سپس قطعه به شکل مطلوب از درون دستگاه تزریق خارج می شود . از طرفی دیگر گرانول های پلی استایرن که از یک روز قبل در مجاورت هوا قرار گرفته بودن ، به درون قالب دستگاه تزریق منتقل شده و به شکل قالب در می آیند . درادامه جهت تولید پلاستوفوم ، دانه های انبساطی پلی استایرن با مواد کمکی دیگر ترکیب و سپس توسط  بخار حرارت داده می شوند . سپس دانه های انبساطی پلی استایرن به قالب منتقل می شوند و حرارت می بینند . پس از آماده شدن قطعات ، سایر ملحقات و قطعات تولید شده با هم مونتاژ شده و در نهایت محصول تولید شده بسته بندی می شود .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی ترموس و یخدان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *