طرح توجیهی تولید آب باطری خودرو

نوع فایل
rar
حجم فایل
2023 کیلوبایت
تعداد صفحه
105
تعداد بازدید
1073 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی تولید آب باطری خودرو» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

آب باطری خودرو چیست ؟

توضیحات بیشتر درباره ی این محصول به صورت کامل در طرح توجیهی تولید آب باطری خودرو موجود می باشد . در این بخش به شرح مختصری درباره ی آب باطری می پردازیم . ماده ی اصلی در تولید آب باطری اسید سولفوریک می باشد. اسید ها موادی هستند که از نظر مزه ترش هستند و کاغذ تورنسل را سرخ رنگ می کنند و با برخی فلزات مانند آهن و روی ترکیب شده گاز هیدروژن تولید میکنند . اسید ها خواص دیگری نیز دارند که ذکر همه آنها موضوع این مقاله نمیباشد.  باطری ها مولدهایی هستند که انرژی شیمیایی را تبدیل به انرژی الکتریکی می کنند. باطری ها معمولا از کنار هم قرار دادن حداقل دو صفحه فلزی متفاوت در داخل یک محلول شیمیایی به وجود می آیند. محلول شیمیایی که باعث ایجاد ارتباط بین این دو صفحه می شود، الکترولیت نامیده می شود. معمولا باتری های خودرو ها از نوع باطری های سربی اسیدی می باشند که هزینه ساخت آنها کمتر از بقیه باطری هاست. الکترولیت باطری های سربی اسیدی ، اسید سولفوریک رقیق شده با آب است. اهمیت باطری ها در دنیای امروز با توجه به نیاز خودرو ها به عنوان یک کالای استراتژیک سنجیده می شود علاوه بر آن باطری ها در سایر موارد نظیر چاه های آب نیز کاربرد دارد. می توانید با دانلود طرح توجیهی تولید آب باطری خودرو اطلاعات خود را  راجع به این محصول کاملتر نمایید.

فرایند تولید و ماشین آلات مورد نیاز در طرح توجیهی تولید آب باطری خودرو

فرایند تولید این محصول همراه با تجهیزات مورد نیاز به صورت کامل در طرح توجیهی تولید آب باطری خودرو موجود می باشد . در این بخش به شرح مختصری از فرایند تولید آب باطری می پردازیم . ابتدا آب را در یک ظرف پلاستیک یا لگن ریخته و سپس اسید سولفوریک را به آرامی به آن اضافه می کنند . حتی بهتر است یک سطح شیب دار پلاستیکی تهیه کنید و اسید را از بالا روی آن بریزید تا به آرامی وارد لگن آب شود. این کار به دلیل واکنش شدید بین آب و اسید سولفوریک و گرمازا بودن این واکنش می باشد . در صورت اضافه شدن سریع اسید به آب دمای محلول به شدت بالا رفته و به حد جوش می رسد و محلول به اطراف می پاشد . سطح الکترولیت در هر خانه باطری باید حد معینی باشد که اگر بیشتر از سطح استاندارد باشد احتمال بیرون ریختن آن در شتاب گیری ناگهانی یا ترمز های شدید وجود دارد و اگر کمتر از حد معین باشد قسمتی از صفحه باتری در معرض هوا قرار گرفته و به مرور خراب می شوند . طرح توجیهی و امکان سنجی تولید آب باطری خودرو با لینک دانلود مستقیم در انتهای همین صفحه موجود است .

در طرح توجیهی تولید آب باطری خودرو ، ماشین آلات مورد نیاز به منظور تولید این محصول شامل موارد زیر است :

– دستگاه تزریق پلاستیک

– دستگاه CNC

– دستگاه پرس ضربه اي

– دستگاه رول باز کن 5 میلیمتر

– دستگاه گیوتین 2 متر 5 میلیمتر

– دستگاه نقطه جوش عصایی

– دستگاه نقطه جوش

– دستگاه دریل ستونی

– دستگاه رکتی فایر تعداد

– دستگاه جوش CO2

– دستگاه پانچ CNC

– قالبهاي بدنه

سفارش طرح توجیهی اختصاصی کارخانه تولید آب باتری یا آب اسید جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی تولید آب باطری خودرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *