طرح توجیهی تولید شیلنگ آب پی وی سی( PVC hoses )

نوع فایل
rar
حجم فایل
1029 کیلوبایت
تعداد صفحه
51
تعداد بازدید
606 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی تولید شیلنگ آب پی وی سی» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

شیلنگ آب پی وی سی ( PVC hoses ) چیست؟

شیلنگ های آب پی وی سی ( PVC ) به دلیل دارا بودن خواص ویژه ، در محیط هایی که انعطاف پذیری و همچنین تماس با مواد شیمیایی و مقاومت مکانیکی بالا در محدوده دمایی گسترده مد نظر است ، مورد استفاده قرار می گیرند . به همین علت طرح توجیهی شیلنگ آب پی وی سی را در سایت قرار داده ایم . این شیلنگ ها علاوه بر مصارف عمومی در صنایع خودرو سازی و صنایع پزشکی کاربرد دارند . از مزایای این شیلنگ ها : سود آوری ، بازده و دوره برگشت مناسب سرمایه گذاری است ولی این مورد را باید در نظر گرفت که متقاضی که این کار را می خواهد انجام دهد باید توانمندی از نظر سابقه صنعتی ، همچنین توانمندی مالی برای تامین به موقع سهم آورده و قابلیت سرعت بخشیدن به اجرای پروژه را داشته باشد . بازار مصرف رو به رشد مطلوب داخلی و ایجاد شرایط مناسب برای صادرات ، این محصول را با اهمیت و سرمایه گذاری در آن را توجیه پذیر کرده است . در طرح توجیهی شیلنگ آب پی وی سی ( PVC ) مزایای بیشتر این محصول آمده است.

فرایند تولید شیلنگ آب پی وی سی ( PVC hoses )

مراحل فرایند تولید به طور کامل در طرح توجیهی شیلنگ آب پی وی سی ( PVC ) آورده شده است . ابتدا توزین مواد انجام شده و سپس توسط اکسترودر ، مواد تحت فشار ذوب می شوند و مواد ذوب شده یکنواخت و برای تولید شیلنگ آماده می شوند . در مرحله بعد مواد مذاب وارد کلگی می شوند که وظیفه ایجاد مذاب یکنواخت را دارد . سپس مواد وارد قالب اصلی شده و قالب وظیفه شکل دهی مذاب یکنواخت و تبدیل آن به شیلنگ با اندازه مشخص را دارد . در مرحله بعدی مواد خنک و سپس توسط کالیبراتور شیلنگ با ابعاد دلخواه تولید می شود . شیلنگ های تولید شده در قسمت کالیبراسیون به اندازه کافی سرد شده و مشخصات شیلنگ بر روی آن چاپ و در نهایت ، کشیدن شیلنگ ها توسط قرقره های بزرگ انجام می شود . اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این محصول کسب کنید طرح توجیهی شیلنگ آب پی وی سی ( PVC hoses ) را دانلود کنید .

سفارش طرح توجیهی اختصاصی تولید شیلنگ آب از جنس pvc جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی تولید شیلنگ آب پی وی سی( PVC hoses )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *