طرح توجیهی تولید فندک یکبار مصرف

نوع فایل
rar
حجم فایل
530 کیلوبایت
تعداد صفحه
37
تعداد بازدید
1716 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی تولید فندک یکبار مصرف» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

فندک یکبار مصرف چیست؟

فندک یکبار مصرف نوعی فندک جیبی است که اطلاعات کامل آن در طرح توجیهی فندک یکبار مصرف به طور کامل بیان شده است . به دلیل ارزانی مواد مصرفی در ساخت فندک های یکبار مصرف و قیمت تمام شده پایین ، معمولا پس از اتمام ماده تامین کننده انرژی سوختنی به دور انداخته می شود ، به همین دلیل یکبار مصرف نامیده می شود . فندک های یکبار مصرف عمدتا در روشن کردن سیگار و در مواردی روشن کردن شعله آتش و ایجاد جرقه مورد استفاده می باشد . فندک های یکبارمصرف در چرخه تولید و مصرف یک کالای نهایی محسوب شده و کاملاً جنبه مصرفی دارند . مزیت فندک های یکبار مصرف تنها در ارزانی قیمت است . وبسایت گسترش کارآفرینی طرح توجیهی تولید فندک یکبار مصرف را جهت افزایش اطلاعات علاقه مندان به این محصول برای دانلود قرار داده است .

فرایند تولید فندک یکبار مصرف

در طرح توجیهی و امکان سنجی فندک یکبار مصرف ، فرایند تولید محصول به صورت کامل و دقیق توضیح داده شده و ما در این بخش مختصراً آن را توضیح می دهیم . ابتدا مخزن سوخت و در پوش مخزن سوخت که توسط تزریق پلاستیک ساخته شده اند توسط ماشین جوش ، به یکدیگر متصل شده و دوخته می شوند . سپس لوله انتقال گاز سوختنی در جای مخصوص خود بر روی درپوش قرار می گیرد . در مرحله بعد دستگاه نازل که از چند بخش پلاستیکی و فلزی تشکیل شده است ساخته می شود . سپس دستگاه نازل بر روی مخزن سوخت نصب می شود . در ادامه مخزن سوخت از گاز سوختنی مورد نظر پر شده و جهت تهیه قطعات بعدی فندک از دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شود . سپس چرخ سنباده تولید و درپوش فلزی ساخته می شود . در نهایت محصول تولید شده بسته بندی می شود . اگر برای تکمیل اطلاعات خود به توضیحات کامل تری در ارتباط با این محصول احتیاج دارید ، می توانید طرح توجیهی تولید فندک یکبار مصرف را دانلود کنید .

سفارش طرح توجیهی اختصاصی تولید فندک آشپرخانه و یکبار مصرف جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی تولید فندک یکبار مصرف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *