طرح توجیهی تولید چتر

نوع فایل
rar
حجم فایل
568 کیلوبایت
تعداد صفحه
38
تعداد بازدید
869 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی تولید چتر » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

چتر چیست؟

توضیحات کامل مربوط به چتر در طرح توجیهی تولید چتر به صورت کامل شرح داده شده است . در این بخش مختصراً درباره این محصول توضیح می دهیم . چتر وسیله ای به شکل نیم کروی و دارای یک دسته می باشد . محافظت از فرد در برابر باران یا آفتاب از کاربرد های عمومی چتر است . گاهی وقت ها در عکاسی برای ایجاد سایه یا زیباتر شدن عکس از چتر استفاده می شود . چتر معمولاً در مواقعی که شرایط آب و هوا تغییر می کند مانند توفان ، باران تگرگ و برف استفاده می شود . چتر دارای مدل های مختلفی است و به طور مستقیم بعد از تولید در سبد مصرف خانواده ها قرار می گیرد . با دانلود مستقیم طرح توجیهی کسب و کار تولید چتر می توانید اطلاعات بیشتری شامل کد کالا و تعرفه های گمرکی این محصول کسب نمایید .

فرایند تولید چتر :

روند تولید محصول در طرح توجیهی چتر به طور کامل بیان شده است ، در این قسمت به صورت مختصر توضیح می دهیم . ابتدا پیراهن یا پارچه نایلونی برش خورده می شود . در مرحله بعد پارچه دوخته می شود . در این مرحله می توان لوازم فرعی را بر روی چتر دوخت . در مرحله بعد کلاهک چتر روی پارچه نصب می شود . سپس با استفاده از دستگاه اتوی بخار ، چین و چروک های پارچه مرتفع می گردد . در مرحله بعد دسته­ ی خریداری شده بر روی چتر نصب می شود و در مرحله آخر هم چتر بسته بندی می شود . برای بررسی کامل روند تولید می توانید ، طرح توجیهی و امکان سنجی چتر را مطالعه کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی تولید چتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *