طرح توجیهی تولید ﭘﻨﺠﺮه و ﻧﻮرﮔﯿﺮ ﮐﺮﯾﺴﺘﺎل ﻣﺎﯾﻊ

نوع فایل
rar
حجم فایل
376 کیلوبایت
تعداد صفحه
28
تعداد بازدید
914 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی تولید ﭘﻨﺠﺮه و ﻧﻮرﮔﯿﺮ ﮐﺮﯾﺴﺘﺎل ﻣﺎﯾﻊ » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

پنجره و نورگیر کریستال مایع چیست؟

شیشه هایی که رنگ آن ها و در نتیجه ورود و خروج نور و انرژی گرمایشی و سرمایشی از طریق آن ها قابل تنظیم است، پنجره های هوشمند  نامیده می شوند. طرح توجیهی پنجره و نورگیر کریستال مایع این محصول به طور کامل بررسی شده است. پنجره به دلیل دارا بودن لایه های بلور مایع و صفحات شیشه ای پوشش داده شده میزان تبادل گرمایی و صوتی پنجره ها را تا 70 درصد کاهش می دهند. بنابراین با استفاده از این پنجره ها تبادل های حرارتی و صوتی پنجره ساختمان ها کاهش می یابد و تلفات انرژی به حداقل می رسد. البته قیمت این پنجره ها 5 برابر پنجره های دوجداره معمولی هستند. این پنجره ها در شیشه انواع خودرو، گلخانه های شیشه ای، پله ها و راه پله های شیشه ای، اتاق های جراحی که استفاده از پرده در آن ها به سبب تجمع غبار و آلودگی ممنوع است ، پنجره ها، دیوارها و سقف های شیشه ای در دانشگاه ها، ساختمان ها ی تجاری و اداری، رستوران ها و … کاربرد دارد. با مطالعه ی طرح توجیهی پنجره و نورگیر کریستال مایع اطلاعات کاملتری بدست آورید.

فرایند تولید پنجره و نورگیر کریستال مایع

طراحی سیستم به کار رفته در پنجره های PDLC  به نحوی است که مقدار چرخش مولکول های بلور مایع استفاده شده  در درون خود را کنترل می کند. فرایند کامل تولید محصول در طرح توجیهی پنجره و نورگیر کریستال مایع موجود است.  مولکول های بلور مایع با جهت گیری موازی ، در دو سطح با زاویه بین صفحه ای 90 درجه نسبت به هم قرار می گیرند. پلایزر در قسمت ورودی پنجره قرار می گیرد و آنالیزور نسبت به مولکول های بلور مای مایع در پشت پنجره قرار می گیرد. در این حالت پلایزر و آنالیزور  با زاویه 90 درجه نسبت به هم قرار می گیرد. نتیجه فرایند فوق تاریک دیده شدن محل هایی است که جریان الکتریکی باعث چرخش مولکول های کریستال مایع در آن محل ها شده است. تکنولوژی ساخت این پنجره فعلا در دسترس عموم نیست. برای ساخت این پنجره ها باید تکنولوژی آن را از مراکز علمی خریداری نمود. برای کسب اطلاعات دقیق تر طرح توجیهی پنجره و نورگیر کریستال مایع را دانلود کنید.

سفارش طرح توجیهی اختصاصی تولید شیشه ها و پنجره های هوشمند جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی تولید ﭘﻨﺠﺮه و ﻧﻮرﮔﯿﺮ ﮐﺮﯾﺴﺘﺎل ﻣﺎﯾﻊ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *