طرح توجیهی تکسون از ضایعات چرم

نوع فایل
rar
حجم فایل
444 کیلوبایت
تعداد صفحه
29
تعداد بازدید
1244 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی تکسون از ضایعات چرم » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

تکسون چیست ؟

در طرح توجیهی تولید تکسون مطالعه خواهید کرد که زمانی که چرم تولید می شود ، مقدار زیادی از چرم در مرحله شکل دهی که شامل تراش، لایه برداری و کناره گیری است از بین می رود. این موادی که طی مرحله شکل دهی از بین رفته است را می توان برای تولید تکسون و موادی که از آن ها از چرم استفاده شده است استفاده کرد که از نظر هزینه بصرفه تر و از نظر جنس هم دارای استحکام خوبی است. برای اینکه از بو گرفتن پا در کفش جلوگیری شود، محکم کردن لایه داخلی کیف و ساک و همچنین برای جلد کتاب از تکسون استفاده می شود.

کاربردهای تکسون :

ضخامت ورق تکسون از 1-2.5 میلیمتر است که دارای کاربردهای زیر است:

برای ساخت کیف، لایه داخل کفش بچه ها، جلد سالنامه، کتاب و کلاسور از تکسون با ضخامت 1 میلیمتر استفاده می شود.

برای داخل کیف و کفش خانم ها، لایی کلاه و ساک از تکسون با ضخامت 1.1 تا 1.5 میلیمتر استفاده می شود.

برای لایه داخلی کفش های ورزشی، کفش های مردانه، پوتین و چمدان، استند نمایشی از تکسون با ضخامت 1.6-2.5 میلیمتر استفاده می شود. کاربردهای بیشتر را در طرح توجیهی تکسون مطالعه نمایید.

روش تولید تکسون :

بعد از آسیاب کردن و سپس پودر کردن ضایعات چرم، آن را درون یک میکسر با چسب چوب و لاتکس مخلوط و بصورت یکنواخت در می آورند. سپس با استفاده از یک پمپ به یک مخزن توزیع کننده فرستاده می شود. مواد بصورت تکه ای باریک بر روی یک میز توری شکل که به سمت جلو حرکت می کند، قرار می گیرند. همین طور که به جلو حرکت داده می شوند آب حاصل از مواد از قسمت پایینی میز توری شکل خارج می شود. در این مرحله مواد بصورت خمیرهایی در آمده که روی غلطکهایی گرم شده پهن می شود و بصورت لایه ای خشک می شود. این غلطکها بوسیله دیگهای بخار گرم می شود. بعد از اینکه مواد خشک شد اضافه های آن بوسیله یک تیغه برش داده می شود. اگر نیاز به چاپ باشد فقط یک طرف چاپ حک می شود. در مرحله آخر کار روی یک تیوپ مقوایی ورق ها را پیچانده، برش و تفکیک شدن بوسیله دو کمربند تسمه ای به انبار برده می شوند. اطلاعات تکمیلی در طرح امکان سنجی تولید تکسون موجود میباشد .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی تکسون از ضایعات چرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *