طرح توجیهی درخشان کننده نوری

نوع فایل
rar
حجم فایل
1016 کیلوبایت
تعداد صفحه
41
تعداد بازدید
508 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی درخشان کننده نوری » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

درخشان کننده نوری چیست؟

اطلاعات کامل محصول در طرح توجیهی تولید درخشان کننده های نوری به طور کامل بیان شده است . ولی در اینجا به طور مختصر به شرح آن می­ پردازیم . محصولاتی که می توانند در روشنایی نور را ذخیره کرده و در هنگام تاریکی نور ذخیره کرده را بازتاب دهند ، درخشان کننده نوری نام دارند . از کاربرد های درخشان کنند های نوری می توان به استفاده از آن ها در علائم ایمنی ، صنایع هنری و …. اشاره کرد . این کاربرد ها در طرح توجیهی درخشان کننده های نوری ارائه شده اند . می توان گفت که درخشان کننده های نوری یا مواد نورتاب از جدید ترین استاندارد های موجود در علم شیمی هستند . از مهم ترین زمان ها برای استفاده از مواد نورتاب یا درخشان کننده های نوری ، در شب ها و هنگام تاریکی است که قدرت بینایی انسان کاربرد ندارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول طرح توجیهی تولید درخشان کننده نوری را دانلود کنید.

فرایند تولید درخشان کننده نوری :

اطلاعات کامل درباره فرایند تولید و مواد و دستگاه های موردنیاز این محصول در طرح توجیهی و امکان سنجی درخشان کننده نوری بیان شده است . در این قسمت مختصراً فرایند تولید توضیح داده می­شود . در گذشته مواد نورتاب یا درخشان کننده های نوری با استفاده از مواد رادیواکتیو ساخته می­شدند و نور آن ها بسیار خطرناک بود . اما امروزه ابتدا موادی مانند اکسید روی یا سنگ استرانسیوم پس از استخراج از معدن تحت یک فرایند در داخل یک راکتور قرار گرفته ، سپس یک سری افزودنی به آن ها اضافه شده تا این مواد از نظر استاندارد های نورتابی و خلوص به مقادیر موردنظر برسند ، سپس مواد به صورت یک پودر یا کریستال خارج می شوند . تکنولوژی تولید این مواد از پیچیدگی خاصی برخوردار نبوده و فقط بایستی دما ، فشار و مدت زمان واکنش و … جهت حصول محصول موردنظر مشخص گردند . برای بررسی کامل روند تولید می توانید طرح توجیهی کسب و کار تولید درخشان کننده نوری را مطالعه کنید .

سفارش طرح توجیهی اختصاصی کارخانه مواد نورتاب یا شبتاب جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی درخشان کننده نوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *