طرح توجیهی دوشاخه جلوی دوچرخه

نوع فایل
rar
حجم فایل
649 کیلوبایت
تعداد صفحه
51
تعداد بازدید
652 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی دوشاخه جلوی دوچرخه » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دوشاخه جلوی دوچرخه چیست ؟

یکی از قطعاتی که برای ساخت هر دوچرخه لازم است ، دوشاخه جلوی دوچرخه می باشد . با استفاده از دوشاخه ، چرخ جلوی دوچرخه به تنه دوچرخه متصل می شود . کاربرد های دوشاخه جلوی دوچرخه در طرح توجیهی تولید دوشاخه جلوی دوچرخه به صورت کامل ارائه شده است . دوشاخه جلوی دوچرخه دارای انواع متفاوتی است و قیمت آن هم با توجه به نوع آن متفاوت می باشد . همه دوچرخه ها به دوشاخه جلو نیاز دارند . بنابراین دوشاخه جلوی دوچرخه دارای کاربردی اجتناب ناپذیر می باشد . دوشاخه جلوی دوچرخه به چراغ جلو و فرمان متصل می باشد . همچنین تعیین جهت و تعادل دوچرخه را نیز دوشاخه جلوی دوچرخه برقرار می کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دو شاخه جلو دوچرخه طرح توجیهی تولید دوشاخه جلوی دوچرخه را دانلود کنید .

فرایند تولید دو شاخه جلوی دوچرخه :

روند تولید محصول در طرح توجیهی و امکان سنجی دو شاخه جلوی دوچرخه به طور کامل بیان شده است در این قسمت به صورت مختصر توضیح می دهیم . ابتدا ورق های خریداری شده با توجه به ابعاد قطعات توسط گیوتین برش می خورد و تسمه هائی به عرض متناسب با قطعه موردنظر ایجاد می شود . سپس تسمه ها توسط پرس دستی خمکاری می شوند و برای مونتاژ آماده می شوند . در مرحله بعد تسمه هایی که بریده شده اند توسط پرس ، دوربری و آرایش می شوند و جهت مونتاژ ارسال می شوند. در مرحله بعد عملیات آماده سازی تسمه ها انجام می شود . سپس شاخه های لوله برش می خورند و بعد رزوه زنی می شوند و برای مونتاژ آماده می شوند. در مرحله بعد دوعدد شاخه ی تولیدی به تکیه گاه گلویی جوش می خورند و مونتاژ می شوند. سپس عملیات جوشکاری انجام شده و سپس عملیات رنگ کاری و در نهایت بسته بندی انجام می شود . برای بررسی کامل روند تولید می توانید طرح توجیهی دوشاخه جلو دوچرخه را مطالعه کنید .

سفارش طرح توجیهی اختصاصی تولید قطعات دوچرخه | دوشاخه جلو ی دوچرخه جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی دوشاخه جلوی دوچرخه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *