طرح توجیهی رادیو جیبی دو موج

نوع فایل
rar
حجم فایل
390 کیلوبایت
تعداد صفحه
41
تعداد بازدید
2148 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی رادیو جیبی دو موج » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

رادیو جیبی دو موج چیست؟

در وبسایت گسترش کارآفرینی طرح توجیهی رادیو جیبی دو موج در انتهای همین صفحه قرار داده شده است . در این قسمت مختصر توضیحی راجع به رادیو جیبی دو موج می دهیم . رادیو به دستگاهی گفته می شود که امواج رادیویی را از فرستنده دریافت و سپس این امواج را به صوت تبدیل می کند . رادیو جیبی دو موج قابلیت دریافت امواج FM و AM را دارا می باشد . رادیو جیبی از نوع قابل حمل می باشد و در هر مکانی که امواج رادیویی قابل دریافت باشد ، قابل استفاده است . کد آیسیک انواع رادیو دو موج ، 32301211 می باشد . و شماره تعرفه این محصول ، 00/12/8527 و حقوق ورودی آن 10 می باشد . محدودیت خاصی جهت واردات این محصول وجود ندارد . استاندارد این محصول به شرح استاندارد ملی ایران به شماره 3133 می باشد . این کالا جزء کالاهای ضروری نیست اما با توجه به سرعت انتقال و دریافت اخبار که بسیار دارای اهمیت است و رادیو هم از ابزار صوتی انتقال سریع است ، کوچک بودن رادیو و استفاده آسان در همه مکان ها به اهمیت رادیو افزوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول ، طرح توجیهی رادیو جیبی دو موج را دانلود و مطالعه نمایید .

فرایند تولید رادیو جیبی دو موج

می توانید با دانلود طرح توجیهی رادیو جیبی دو موج اطلاعات بیشتری راجع به فرایند تولید این محصول کسب نمایید . ابتدا فیبر خریداری شده توسط تیغ برش دستی ، برش می خورد . سپس توسط سیلک و رنگ روغنی ، طرح مدار را رسم می کنند سپس فیبر رنگی را در وان اسید پرکلردوفر فرو می برند ، به این صورت که مس پشت فیبر ، در مکان هایی که رنگ روغن دارد در اسید حل می شود . سپس فیبر را به وسیله تینر و با برس دستی می شویند و  فیبر ها را به وسیله دریل رومیزی و مته شماره 1 سوراخکاری می کنند . در مرحله بعد عملیات چاپ صورت می گیرد . سپس فیبر را به ماده ای به نام فلاکس آغشته می کنند و قطعات الکترونیکی را در جای خود می چینند و سپس فیبر را قلع اندود می کنند . در مرحله بعد اضافه پایه قطعات الکترونیکی را توسط قیچی برش می­دهند و فیبر را می شویند . سپس مدار کنترل شده و عملیات مونتاژ نهایی انجام می­ شود و در نهایت محصول بسته بندی می­شود . طرح توجیهی رادیو جیبی دوموج را دانلود کنید تا به اطلاعات کامل فرایند تولید دست پیدا کنید .

سفارش طرح توجیهی اختصاصی کارخانه تولید رادیو جیبی دو موج جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی رادیو جیبی دو موج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *