طرح توجیهی زغال از ضایعات چوب

نوع فایل
rar
حجم فایل
4191 کیلوبایت
تعداد صفحه
146
تعداد بازدید
1455 بازدید
۶,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی زغال از ضایعات چوب » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

زغال از ضایعات چوب چیست؟

زغال ماده ای است مانند اسفنج و به رنگ سیاه و تقریبا می توان آن را کربن خالص دانست . از سوختن اندام حیوان یا گیاه ، ذغال به دست می آید . زغالی که از ضایعات چوب به دست می آید برای مصارفی مثل منقل کباب پزی، قلیان ، استفاده در بخاری های ذغالی و … که در طرح توجیهی ذغال از ضایعات چوب بیان شده است ، کاربرد دارد . کد ایسیک زغال از ضایعات چوب ، 37201137 می باشد و دارای تعرفه گمرکی 00/4402 می باشد. سود بازرگانی و حقوق گمرکی متعلق به آن صفر بوده و هیچ نوع شرایط خاصی و محدودیتی برای واردات ندارد و طبق بررسی های انجام شده در حال حاضر شماره خاصی برای استاندارد ملی ذغال چوب ذکر نشده است . زغال چوب هم به صورت عادی مصرف می شود و هم به صورت قالبی و فشرده شده مصرف می شود . طرح توجیهی زغال از ضایعات چوب ، جهت دانلود در انتهای همین صفحه موجود است .

فرایند تولید زغال از ضایعات چوب

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، طرح توجیهی ذغال از ضایعات چوب را دانلود کنید . ابتدا مواد اولیه وارد دستگاه می شوند و عملیات خرد کردن مواد شروع می شود . سپس مواد خرد شده به کوره پخت انتقال داده می شوند . در ادامه مواد وارد مرحله آسیاب شده و آسیاب می شوند . در مرحله ی بعد ، مواد وارد مرحله شستشو می شوند و سپس مواد شستشو داده شده با صمغ مخلوط می شوند . سپس مواد وارد قالب ها می شوند و سپس مواد درقالب ها توسط دستگاه پرس ، پرس شده و در نهایت مواد پرس شده برش می خورند و بسته بندی می شوند . تکنولوژی تولید ذغال به دو دسته تقسیم می شود . اولی تکنولوژی مکانیزه است که در این تکنولوژی برای تولید زغال از دستگاه هایی مانند خرد کن، کوره پخت و … استفاده می شود و دیگری تکنولوژی دستی است که در تولید ذغال فقط از کوره پخت استفاده می شود و بقیه مراحل دستی انجام می شود .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی زغال از ضایعات چوب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *