طرح توجیهی قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان

نوع فایل
rar
حجم فایل
640 کیلوبایت
تعداد صفحه
37
تعداد بازدید
1297 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان که در این طرح توجیهی بررسی شده است کدام اند؟

از جمله قطعات یدکی پرمصرف مورد نیاز صنایع مس و سیمان عبارتند از : 1- ایمپلر فن های سانتریفوژ که برای انتقال و تهویه هوای غبارآلود در سوله های تولید سرپوشیده کارخانه سیمان و مس استفاده می ­شود . 2- زنجیر انتقال کلینکر و مواد که برای انتقال مواد در پروسه تولید سیمان و مس استفاده می شود . 3- باکت الواتور که برای جابجایی عمودی مواد و انتقال مواد از یک نقطه به نقطه دیگر با ارتفاع بیشتر اسفاده می­شود . 4- رولیک و غلطک نوار نقاله که برای انتقال مواد در­ صنایع مس و سیمان استفاده می شود و نقش محوری انتقال مواد را دارد . صنعت مس ­نقش مهمی در صنایع برق و الکترونیک ، ساختمان ، خودروسازی و… را دارا می ­باشد و صنعت سیمان جزء صنایع زیرساختی کشور محسوب می­شود . بنابراین این صنایع برای ارز ­آوری به­ کشور بسیار مورد توجه هستند . به همین علت طرح توجیهی قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان را در انتهای همین صفحه قرار داده ایم .

فرایند تولید قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان

در طرح توجیهی قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان تمام مراحل تولید به صورت کامل بیان شده است . در این قسمت توضیح کوتاهی راجع به فرآیند تولید این محصول می دهیم . فرآیند تولید ایمپلر فن سانتریفوژ شامل عملیات برشکاری قطعات ، خمکاری ( نورد ) قطعات ، سوراخکاری قطعات و جوشکاری قطعات است . در ادامه زنجیر انتقال کلینکر تولید می شود که در این مرحله ابتدا قطعات برش داده می شوند سپس سوراخکاری ها و خمکاری های لازم روی قطعات انجام شده و بعد عملیات تراشکاری قطعات انجام و در تهایت قطعات مونتاژ می شوند. در مرحله بعد باکت الواتور تولید می شود که در این مرحله عملیات برشکاری ، نورد ، خم کاری ، سوراخکاری و مونتاژ قطعات به وسیله جوش انجام می شود . سپس رولیک و غلطک نوار نقاله تولید می شود که در این مرحله عملیات برش­کاری ، تراشکاری و فرز و مونتاژ قطعات به وسیله جوش انجام می شود.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *