طرح توجیهی و امکان سنجی تولید دستگاه چاپگر عریض

نوع فایل
zip
حجم فایل
323 کیلوبایت
تعداد صفحه
39
تعداد بازدید
447 بازدید
۵,۰۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی و امکان سنجی تولید دستگاه چاپگر عریض ( wide printer ) » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

طرح توجیهی و امکان سنجی تولید دستگاه چاپگر عریض را می توانید پس از خرید دانلود بفرمایید

چاپگر عریض چیست؟

چاپگر عریض یا رسام یا پلاتر ، دستگاهی جهت رسم نقشه های صنعتی ، نقشه های معماری ، رسم جداول و رسم تصاویر سه بعدی است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول ، طرح توجیهی چاپگر عریض را دانلود کنید . در این چاپگرها ابعاد کاغذ می تواند بزرگتر از ابعاد چاپگر باشد . از پلاتر ها به عنوان پرینتر های صنعتی نیز نام برده می شود . ویژگی دستگاه پلاتر در چاپ دقیق و بزرگ طرح ها سبب شده تا مورد توجه طراحان و بخش معماری و عمرانی در کشور قرار گیرد.

به علت شفافیت این دستگاه ها در چاپ نقش ها و طرح های رنگی ، کاربرد بالایی در بخش تبلیغاتی پیدا نموده است . چاپ های کاغذی از قبیل نقشه های موضوعی ، نمودارها ، جداول و گزارش های آماری از موارد عمده کاربرد این محصول است . در حال حاضر هیچگونه کالای جایگزین برای این محصول تعریف نشده است . جهت بررسی بیشتر این محصول ، می توانید طرح توجیهی چاپگر عریض را با لینک دانلود مستقیم از همین صفحه دریافت کنید .

فرایند تولید چاپگر عریض

در طرح توجیهی چاپگر عریض توضیحات کامل تر در ارتباط با فرآیند تولید این محصول آمده است اما در اینجا به توضیح مختصری در ارتباط با شیوه ی تولید این محصول می پردازیم . تولید چاپگرهای عریض اکثرا به شیوه ی مونتاژ انجام می شود . مونتاژ قطعات چاپگرهای عریض معمولا به دو روش انجام می شود.

در روش CDK ، قطعات به صورت کاملا جدا از هم وارد کارخانه شده و براساس نقشه ی موجود ، مونتاژ می شوند که این روش مستلزم صرف هزینه و سرمایه گذاری بسیار زیادی است . ولی مونتاژ در شیوه SKD ، قطعات در ابعاد بزرگتر بوده و بخشی از فرآیند مونتاژ قطعات را تامین کنندگان این قطعات انجام می دهند و چندین قطعه را به یک قطعه تبدیل می کنند تا مونتاژ آن ها وقت و هزینه کمتری را در بر داشته باشد . در همین صفحه طرح توجیهی چاپگر عریض جهت دانلود و مطالعه ی بیشتر علاقه مندان به تولید این محصول موجود می باشد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی و امکان سنجی تولید دستگاه چاپگر عریض”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *