طرح توجیهی و امکان سنجی چراغ اضطراری خانگی

نوع فایل
zip
حجم فایل
453 کیلوبایت
تعداد صفحه
43
تعداد بازدید
2672 بازدید
۵,۰۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی و امکان سنجی چراغ اضطراری خانگی ( Emergency_light ) » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

طرح توجیهی و امکان سنجی چراغ اضطراری خانگی را می توانید پس از خرید دانلود بفرمایید

چراغ اضطراری خانگی چیست؟

چراغ اضطراری برای روشنایی محیط در هنگام قطع برق و یا عدم دسترسی به برق استفاده می شود . چراغ های اضطراری می توانند به صورت سیار یا ثابت استفاده شوند . کاربرد های این محصول در طرح توجیهی چراغ اضطراری خانگی به صورت کامل توضیح داده شده است . چراغ های اضطراری معمولا به صورت شارژ با برق یا باطری کار می کنند . به دلیل کوچکی و راحتی حمل و نقل این وسیله ، استفاده از آن در بسیاری از مکان ها متداول است .

این چراغ ها جایگزین وسایل روشن کننده ای هستند که هنگام بروز حوادث ، قطعی یا در دسترس نبودن برق استفاده می شوند . این محصول جزء کالاهای اساسی نیست اما به خاطر اهمیت انرژی در زندگی ، بکارگیری انواع کم مصرف این محصول حائز اهمیت و توجه می باشد. درصورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید طرح توجیهی چراغ اضطراری خانگی را از انتهای همین صفحه دانلود کنید.

فرایند تولید چراغ اضطراری خانگی

فرایند تولید این محصول در طرح توجیهی چراغ اضطراری خانگی به صورت کامل شرح داده شده است . در اینجا مختصراً فرایند تولید این محصول را شرح می دهیم . ابتدا با استفاده از ابزارهای دستی ، کلیه قطعات نیمه ساخته شده تولیدی اعم از ترانسفورماتور، برد و اجزای دیگر ، مونتاژ شده و با لحیم کاری به یکدیگر متصل می شوند . در مراحل بعدی ، سیم پیچی ، جا زدن هسته و بستن فریم، زدن شارلاک، خشک کردن شارلاک و اتصال سیم های افشان انجام می شود.

در ادامه  با استفاده از دستگاهی که سفارشی ساخته شده ، کار تست نهایی دستگاه انجام شده و در نهایت مشخصات دستگاه روی آن چسبانیده می شود . سپس آن را داخل یک پلاستیک و پس از آن داخل یک جعبه مقوایی به همان ابعاد قرار داده و در ادامه در دسته های ده تایی یا 24 تایی ، آن ها را در داخل یک کارتن بزرگ مقوایی می گذارند . در انتهای همین صفحه لینک دانلود مستقیم طرح توجیهی چراغ اضطراری قرار داده شده است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی و امکان سنجی چراغ اضطراری خانگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *