طرح توجیهی پیستون خودرو

نوع فایل
rar
حجم فایل
443 کیلوبایت
تعداد صفحه
46
تعداد بازدید
776 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی پیستون خودرو» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

پیستون خودرو چیست؟

اطلاعات و توضیحات تکمیلی درباره این محصول در طرح توجیهی پیستون خودرو موجود می باشد ، در این قسمت توضیحات مختصری درباره پیستون خودرو داده می شود . قطعه ای به شکل استوانه ای که از آلومینیوم ساخته می شود ، پیستون نام دارد . پیستون درون سیلندر قرار داده شده و به صورت بالا و پایین حرکت می کند . در حرکت انبساط نیروی وارد شده به پیستون به 18000 نیوتون هم می رسد . در هنگام رانندگی با سرعت زیاد بین 30 تا 40 بار به صورت ناگهانی 18000 نیوتون نیرو به پیستون وارد می شود . ممکن است دمای کف پیستون خودرو بیشتر از 2200 درجه سانتی گراد شود ، بنابراین پیستون باید به اندازه لازم محکم باشد . برای جلوگیری از وارد شدن بار زیاد به یاتاقان ها پیستون باید به اندازه کافی محکم باشد . هنگام به حرکت درآمدن پیستون در جهت عکس و متوقف شدن پیستون ، بار وارد شده بر یاتاقان ها تغییر پیدا می کند . معمولا از پیستون های تمام لغزان در خودرو ها استفاده می شود . طرح توجیهی پیستون خودرو با لینک دانلود مستقیم در وبسایت گسترش کارآفرینی موجود می باشد .

فرایند تولید پیستون خودرو

توضیحات کامل درباره دستگاه های مورد نیاز برای تولید این محصول در طرح توجیهی پیستون خودرو بیان شده است و در این بخش فقط مختصر توضیحی درباره فرایند تولید داده می شود. ابتدا فلز آلومینیوم در کوره های حرارت دهی حرارت داده می شود تا زمانی که کاملاً ذوب شود . در مرحله بعد فلز ذوب شده به درون قالب ریخته می شود . تا زمانی که فلز کاملا سرد شود و شکل قالب را به خود بگیرد در قالب باقی می ماند . در مرحله بعد پس از اینکه فلز ذوب شده شکل قالب را به خود گرفت ، از قالب جدا می شود و بعد با فشار هوا قطعه تولید شده تمیز می شود . در مرحله بعد فلزات اضافی کنار دروازه ها ، لوله های تغذیه و منافذ هوا در قطعه تولید شده بریده می شوند . همچنین سطوح مهم قطعه هم باید ماشین کاری شوند . شما می توانید با مطالعه طرح توجیهی پیستون خودرو اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.

سفارش طرح توجیهی اختصاصی کارخانه تولید رینگ و پیستون خودرو جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی پیستون خودرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *