طرح توجیهی چراغ روشنایی پارک

نوع فایل
rar
حجم فایل
235 کیلوبایت
تعداد صفحه
31
تعداد بازدید
717 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی چراغ روشنایی پارک» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

چراغ روشنایی پارک ها چیست؟

چراغ های روشنایی پارک ها در فضای سبز ، معابر عمومی ، میدان ها و پارک ها به عنوان یک منبع اصلی روشنایی و همچنین زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد . بنابراین طرح توجیهی چراغ روشنایی پارک را در انتهای این صفحه قرار داده ایم تا با این محصول بیشتر آشنا شوید . چراغ های روشنایی در دو نوع ساده و یا تزئینی در شکل ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند . قیمت چراغ های تزئینی نسبت به چراغ های ساده بالاتر بوده و بیشتر در بحث مبلمان شهری می توانند مورد استفاده قرار بگیرند . تکنولوژی ساده ساخت این کالا و عدم نیاز به سرمایه گذاری سنگین باعث شده است تا کارگاه های کوچک و متوسط به سادگی این محصول را تولید و عرضه کنند . نمی­توان کالای جایگزینی برای چراغ های روشنایی در پارک ها و معابر عمومی یافت و نیاز به روشنایی ضرورت اصلی وجود این کالاست . وبسایت گسترش کارآفرینی طرح توجیهی چراغ روشنایی پارک را برای شما در انتهای همین صفحه قرار داده است .

فرایند تولید چراغ روشنایی پارک ها

در این قسمت توضیحات مختصری از فرایند تولید را بیان می کنیم ولی جهت دریافت توضیحات کاملتر طرح توجیهی چراغ روشنایی پارک را دانلود کنید . ابتدا به وسیله دستگاه برش لوله یا پروفیل فولادی برش داده شده و سپس توسط دستگاه فرز ، شکاف ها و سوراخ های مورد نیاز ایجاد می شود . بعد در صورت نیاز عملیات جوشکاری قطعات انجام شده و قطعات به قسمت چربی گیری انتقال داده می شود تا چربی ها از روی قطعات گرفته شود . سپس قطعات رنگ آمیزی شده و بعد از رنگ آمیزی پایه برای مونتاژ به قسمت مونتاژ انتقال داده می شود . بسته به تعداد لامپ موردنظر ، بازوی چراغ که توسط پیچ به بدنه متصل می شود توسط پروفیل یا لوله فولادی با همین فرایند ایجاد می شود . برای چراغ های پارکی که دارای سرپوش هستند ورق فولاد برش خورده سپس پرس و جوشکاری انجام می شود و رنگ کاری شده و به قسمت مونتاژ منتقل می شود. در نهایت تمام قطعات تولید شده مونتاژ می شوند. و به قسمت بسته بندی ارسال می گردند . اگر توضیحات و اطلاعات کامل تری لازم دارید می توانید طرح توجیهی چراغ روشنایی پارک را از پایین همین صفحه دانلود کنید. در زیر شمای کلی فرآیند تولید چراغ  آمده است :

سفارش طرح توجیهی اختصاصی تولید چراغ روشنایی پارک ها جهت اخذ وام و یا جواز تاسیس

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی چراغ روشنایی پارک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *