طرح توجیهی گیربکس خودرو

نوع فایل
rar
حجم فایل
881 کیلوبایت
تعداد صفحه
78
تعداد بازدید
1113 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی گیربکس خودرو» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

گیربکس خودرو چیست؟

در طرح توجیهی تولید گیربکس خودرو توضیحات و اطلاعات کامل راجع به این محصول آورده شده است ، در این قسمت به صورت کوتاه توضیحاتی درباره این محصول داده می شود . گیربکس یا جعبه دنده قسمتی از سیستم انتقال قدرت در هر خودرو می باشد . گیربکس از تعدادی چرخ دنده با اندازه های مختلف تشکیل می شود . گیربکس واسطه ای بین موتور و سیستم ، انتقال قدرت به چرخ های است . گیربکس یا جعبه دنده تغییرات به وجود آمده در سرعت و قدرت انتقالی از موتور به چرخ ها را اعمال می کند . همه خودرو ها دارای گیربکس هستند ، بنابراین واضح است که از گیربکس در خودرو سازی استفاده می شود . نکته قابل توجه در مورد گیربکس خودروها این است که ، گیربکس هر خودرو منحصر به فرد است و گیربکس ساخته شده برای یک خودرو در خودرو های دیگر قابل استفاده نیست . شما می توانید ، با دانلود طرح توجیهی تولید گیربکس یا جعبه دنده خودرو و بررسی دقیق آن اطلاعات کامل تر را استخراج نمایید.

فرایند تولید گیربکس خودرو به شرح زیر می باشد .

ابتدا توسط ماشین های مخصوص چرخ دنده زنی عملیات دنده زنی، سوراخ کاری، تراش و … روی میلگرد های فولادی انجام می شود . البته این فرایند به صورت کامل در طرح توجیهی گیربکس آورده شده است . در مرحله بعد چرخ دنده تولید شده به وسیله ماشین مخصوص ، هاب و سنگ زنی می گردد . در مرحله بعد از طریق ریختگری تحت فشار آلومینیوم ، بدنه گیربکس تولید می شود . سپس عملیات تریم و ماشین کاری و سوراخکاری روی بدنه انجام می شود . سپس با استفاده از عملیات ماشین کاری و فورج ، شفت ها ، ماهک ها و کشوئی ها تولید می شوند . در مرحله بعد پیچ و مهره و گیربکس که خریداری شده اند ، با قطعات ساخته شده مونتاژ می شوند . سپس در گیربکس نصب می شود و سپس عمل شارژ روغن گیربکس با روغنی که خریداری شده است انجام می شود . و در نهایت گیربکس آماده شده است . جهت آشنایی بیشتر با فرایند تولید گیربکس خودرو طرح توجیهی گیربکس خودرو را دانلود نمایید .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی گیربکس خودرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *