طرح توجیهی ﭘﻮدر زﻏﺎل از ﺳﺒﻮس ﮔﻨﺪم و ﺑﺮﻧﺞ

نوع فایل
rar
حجم فایل
616 کیلوبایت
تعداد صفحه
51
تعداد بازدید
1158 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی ﭘﻮدر زﻏﺎل از ﺳﺒﻮس ﮔﻨﺪم و ﺑﺮﻧﺞ» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

پودر زغال از سبوس گندم و برنج و ضایعات چوب چیست؟

زغال از سبوس برنج و گندم که تقریبا از ضایعات چوبی به حساب می آیند ، حاصل می شود. توضیحات کامل تر در طرح توجیهی پودر زغال از سبوس گندم و برنج موجود است. مرتبط ترین کد آیسیک این محصول براساس تقسیم بندی کالاهای صنعتی در وزارت صنایع و معادن، به شماره 37201137 و با عنوان زغال از ضایعات چوب می باشد و تعرفه گمرکی این محصول 44020000 و با عنوان زغال چوب می باشد. همچنین سود بازرگانی و حقوق گمرکی متعلق به این تعرفه صفر می باشد و هیچ نوع شرایط خاصی برای ورود این ماده اولیه درنظر گرفته نشده است. همچنین هیچ گونه محدودیتی در زمینه واردات این محصول وجود ندارد و تاکنون هیچ استاندارد مشخصی در این زمینه وضع نگردیده است. در طرح توجیهی پودر زغال از سبوس گندم و برنج معرفی این محصول به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

فرایند تولید پودر زغال از سبوس گندم ، برنج و ضایعات چوب

در این قسمت فرایند تولید به طور مختصر شرح داده شده است. توضیحات کامل روش تولیداین محصول در طرح توجیهی پودر زغال از سبوس گندم و برنج موجود می باشد. در روش سنتی چوب در داخل کوره ایزوله قرار گرفته و سپس آتش زده می شود و پس از تبدیل شدن به زغال، زغال ها جمع آوری می شوند. در روش مکانیزه  ابتدا خرده چوب ها توسط دستگاه خردکن به قطعات کوچک تبدیل می شوند سپس  با تسمه نقاله به کوره های پخت انتقال می یابند پس از تبدیل شدن به زغال آن ها را آسیاب کرده و وارد حوضچه های شستشو می شوند، پس از شستشو آن ها مواد آسیاب شده خشک می شوند و پس از خشک شدن با صمغ گیاهی مخلوط شده و قالبگیری می شوند و توسط دستگاه ، پرس می شوند. بعد از انجام مرحله پرس قطعات توسط دستگاه برش به اندازه ها و اشکال دلخواه برش می خورند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی ﭘﻮدر زﻏﺎل از ﺳﺒﻮس ﮔﻨﺪم و ﺑﺮﻧﺞ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *