فرم قرارداد استخدامی مسئولين فنی كارگاهها و كارخانجات صنايع غذايي، آرايشی و بهداشتی

نوع فایل
Word
حجم فایل
45 کیلوبایت
تعداد صفحه
4
تعداد بازدید
645 بازدید
۱,۰۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «فرم قرارداد استخدامی مسئولين فنی كارگاهها وكارخانجات صنايع غذايي، آرايشی و بهداشتی» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

قرارداد چیست؟

قرارداد یا عقد به توافق دو اراده ضروری در جهت ایجاد یک اثر حقوقی را گویند. به عبارت ساده‌تر هرگاه جهت به وجود آمدن یک اثر حقوقی همچون خرید (بیع)، اجاره و نظایر آن، نیاز به تلاقی و تراضی ضروری دو اراده باشد، عقد محقق می‌گردد. با این تعریف ماهیاتی چون وصیت تملیکی، وکالت، هبه و دیگر ماهیاتی که قبول قابل در آن قبول ضروری یا قبول عقدی نیست، از تعریف و شمول عقد خارج می‌شوند.

بسیاری از افراد همواره برای نوشتن قرارداد با مشکل نحوه نگارش آن روبرو هستند و ممکن است قراردادی را به اشتباه تنظیم نمایند. نمونه قرار داد ها در هر زمینه به افراد کمک می کند تا در زمان عقد قرار داد بتوانند از آن به عنوان الگو استفاده نمایند و آن را مطابق با آنچه در نظر دارند تغییر دهند.

بخشی از محتوای فایل:

با استناد به قانون كار جمهوري اسلامي ايران اين قرارداد بين خانم / آقاي مهندس/دكتر ……………………….. كه از اين پس به عنوان  موسس / مدير عامل شركت / موسسه………………………. كه ازاين پس كارفرما ناميده مي شود از طرف ديگر منعقد مي گردد وطرفين مستند به ماده 10 قانون مدني اجراي مفاد آن را تعهد ومورد تاييد قرارمي دهند .

تذكر : انعقاد اين قرارداد الزامي به عضويت اجباري مسئولين فني در اين جامعه نمي نمايد .

– مشخصات مسئول فني :

نام ………………….. نام خانوادگي …………….. فرزند ……… شماره شناسنامه ……….  صادره از ……….. داراي مدرك تحصيلي ………………..از دانشگاه ………………………… وضعيت نظام وظيفه : ………… ساكن:………………………………………….تلفن …………………. فاكس …………………….. همراه                                      Email:

وضعيت تاهل : مجرد          متاهل               تعداد فرزند ……وضعيت سابقه كار : ………… وضعيت بيمه :……..

مشخصات كارفرما:

نام………………..نام خانوادگي ……………..فرزند  ………………..شماره شناسنامه ……… صادره از………………..داراي مدرك تحصيلي ………..  ساكن:………………………….. تلفن                          فاكس                             همراه                                 Email:

موضوع قرارداد : اجراي تبصره ماده 7 قانون مواد خوردني ، آشاميدني ، آرايشي وبهداشتي

نظارت وقبول مسئوليت فني كارخانجات وكارگاههاي توليدي مواد غذايي وآرايشي وبهداشتي به منظور ايجاد وارتقاء ايمني وسلامت توليدات واحدهاي فوق الذكر .

ادامه با خرید این فایل با فرمت word و کامل و قابل ویرایش، می توانید به راحتی قرارداد خود را تنظیم کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرم قرارداد استخدامی مسئولين فنی كارگاهها و كارخانجات صنايع غذايي، آرايشی و بهداشتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *