قراداد فروش پالت

نوع فایل
Word
حجم فایل
33 کیلوبایت
تعداد صفحه
2
تعداد بازدید
308 بازدید
۱,۰۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «نمونه قراداد فروش پالت» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

قرارداد چیست؟

قرارداد یا عقد به توافق دو اراده ضروری در جهت ایجاد یک اثر حقوقی را گویند. به عبارت ساده‌تر هرگاه جهت به وجود آمدن یک اثر حقوقی همچون خرید (بیع)، اجاره و نظایر آن، نیاز به تلاقی و تراضی ضروری دو اراده باشد، عقد محقق می‌گردد. با این تعریف ماهیاتی چون وصیت تملیکی، وکالت، هبه و دیگر ماهیاتی که قبول قابل در آن قبول ضروری یا قبول عقدی نیست، از تعریف و شمول عقد خارج می‌شوند.

بسیاری از افراد همواره برای نوشتن قرارداد با مشکل نحوه نگارش آن روبرو هستند و ممکن است قراردادی را به اشتباه تنظیم نمایند. نمونه قرار داد ها در هر زمینه به افراد کمک می کند تا در زمان عقد قرار داد بتوانند از آن به عنوان الگو استفاده نمایند و آن را مطابق با آنچه در نظر دارند تغییر دهند.

بخشی از محتوای فایل:

اين قرارداد بين شركت ………………. به نشاني …………….…………………….. به شماره تلفن ……….. و به نمايندگي آقاي …………………………..كه اختصارا” در اين قرارداد خريدار ناميده ميشود از يكطرف و آقاي …………….. فرزند …….………… به نشاني ……………………………………………كه اختصارا” در اين قرارداد فروشنده ناميده ميشود از طرف ديگر به شرح مفاد مندرجات ذيل منعقد ميگردد.

ماده 1- موضوع قرارداد :

عبارتست از فروش تعداد 4000 عدد ( چهار هزار ) پالت چوبي به ابعاد 100*120 سانتيمتر و 4000 عدد ( چهار هزار ) پالت چوبي به ابعاد 80*120 سانتيمتر

تبصره : خريدار مختار است بر حسب مورد نسبت به افزايش يا كاهش 25% ( بيست و پنج در صد ) از تعداد موضوع قرارداد به صورت يك جانبه اقدام نمايد.

 ماده 2- مدت قرارداد :

مدت قرارداد از تاريخ امضاء و مبادله قرارداد به مدت چهار ما شمسي تعيين ميگردد.

ماده 3- مبلغ قرارداد :

ارزش هر عدد پالت چوبي به ابعاد 80*120 مبلغ 28500 ريال ( بيست و هشت هزارو پانصد ريال)و ارزش هر عدد پالت چوبي به ابعاد 100*120 مبلغ 31500 ( سيو يكهزارو پانصد ريال ) تعيين ميگردد كه با احتساب تعداد مندرج در ماده 1 قرارداد مبلغ كل قرارداد 000/000/240 ريال ( دويست و چهل ميليون ريال ) ميباشد.

1-3 بمنظور تامين بخشي از هزينه هاي تهيه مواد و ملزومات توليد پالت خريدار، 10% مبلغ كل قراداد به عنوان پيش پرداخت به فروشنده پرداخت و به همان ميزان چك تضمين اخذ خواهد شد….

ادامه با خرید این فایل با فرمت word و کامل و قابل ویرایش، می توانید به راحتی قرارداد خود را تنظیم کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قراداد فروش پالت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *