محتوای قابل جستجوی دوره ضمن خدمت «آموزه ها و مفاهیم اسلامی در حماسه اربعین حسینی»

دسته بندی
تعداد بازدید
1823 بازدید
۵,۰۰۰ تومان
2.7/5 - (3 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «محتوای قابل جستجوی دوره ضمن خدمت آموزه ها و مفاهیم اسلامی در حماسه اربعین حسینی» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان در نظر دارد به مناسبت اربعین حسینی دوره آموزشی با عنوان « آموزه ها و مفاهیم اسلامی در حماسه اربعین حسینی » با كد 99506408 به مدت 8 ساعت  به شیوه الكترونیكی از طریق سامانه LTMS با سهمیه محدود و ضوابط و ملاحظات اجرایی ذیل برگزار نماید:

1 ـ ثبت نام در دوره توسط فراگیران از روز سه شنبه مورخ 97/08/08  لغایت روز پنجشنبه مورخ 97/08/10 تا تكمیل ظرفیت كلاسها خواهد بود.
2- روز زمان آزمون دوره براساس كلاس انتخابی در هنگام ثبت نام خواهد بود. روز شنبه مورخ 97/08/12 برای كلاسهای 1 الی 15 ، یكشنبه مورخ 97/08/13 برای كلاس های 16 الی 30 و دوشنبه مورخ 97/08/14 برای كلاس های 31-45  در سه تایم و بازه زمانی به شرح ذیل در همان روز آزمون برای ثبت نام كنندگان فعال خواهد شد:

  • تایم اول: از ساعت 16 لغایت 16/30
  • تایم دوم: از ساعت 18 لغایت 18/30
  • تایم سوم: از ساعت 20 لغایت 20/30

تذكر مهم: دوره تك مرحله ای (تك آزمون) بوده و همكاران فقط یكبار فرصت شركت در آزمون را دارند. ضمنا دوره تكرار نخواهد شد.

3 ـ تعداد سوالات 10 سوال بوده و نمره قبولی نیز 12 از 20 خواهد بود.
4 ـ نسخه PDF  منبع آزمون از طریق بخش محتوای دوره پس از ثبت نام و ورود به كلاس برای فراگیران قابل دانلود و دریافت می باشد.
5 ـ سوالات از صفحه 25 pdf (تلاش اهل بیت در معرفی امام حسین(ع) تا سر موضوع دلخوشی اهل بیت (ع) به شیعیان صفحه 82 pdf محتوای آموزشی خواهد بود.
6 ـ افرادی كه دوره را قبلاً گذرانده و یا سقف ساعت سالیانه آنها در سالجاری بیشتر از حد مجاز می باشد، امكان ثبت نام در دوره مقدور نخواهد بود.

نکته:

از آنجائی که محتوای ارائه شده برای دوره در سایت LTMS بصورت PDF بوده و چون متون تبدیل به تصاویر شده اند، امکان جستجو در میان متون برای معلمان عزیز وجود ندارد. تیم فنی سحا فایل با استفاده از نرم افزار های OCR این متن را به فایل ورد قابل ویرایش تغییر داده و در اختیار فرهنگیان عزیز قرار داده است. لازم به ذکر است به دلیل خطاهای احتمالی نرم افزار های OCR علی الخصوص در زبان فارسی، امکان دارد قسمت هایی از متن بصورت غلط تبدیل شده باشند که بخاطر کمبود زمان تا روز آزمون، امکان اصلاح آن ها توسط تیم فنی میسر نبوده و به همین صورت در سایت قرار می گیرد که پیشاپیش از محضر بزرگان بخاطر این قصور عذرخواهی می نمائیم.

 

همچنین از آنجائی که محتوای مورد استفاده برای آزمون «آموزه ها و مفاهیم اسلامی در حماسه اربعین حسینی» به استناد سامانه LTMS از صفحات 25 تا 82 می باشد، فایل موجود نیز صرفاً شامل این صفحات خواهد بود.

 

بعد از دانلود فایل های زیر قابل دسترسی خواهند بود:

  • فایل اصلی دوره بصورت PDF (غیر قابل جستجو)
  • فایل Word دوره با قابلیت جستجو در میان متون

 

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محتوای قابل جستجوی دوره ضمن خدمت «آموزه ها و مفاهیم اسلامی در حماسه اربعین حسینی»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *