نمونه بيمه نامه تمام خطر نصب

نوع فایل
Word
حجم فایل
42 کیلوبایت
تعداد صفحه
4
تعداد بازدید
544 بازدید
۱,۰۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «نمونه بيمه نامه تمام خطر نصب» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

قرارداد چیست؟

قرارداد یا عقد به توافق دو اراده ضروری در جهت ایجاد یک اثر حقوقی را گویند. به عبارت ساده‌تر هرگاه جهت به وجود آمدن یک اثر حقوقی همچون خرید (بیع)، اجاره و نظایر آن، نیاز به تلاقی و تراضی ضروری دو اراده باشد، عقد محقق می‌گردد. با این تعریف ماهیاتی چون وصیت تملیکی، وکالت، هبه و دیگر ماهیاتی که قبول قابل در آن قبول ضروری یا قبول عقدی نیست، از تعریف و شمول عقد خارج می‌شوند.

بسیاری از افراد همواره برای نوشتن قرارداد با مشکل نحوه نگارش آن روبرو هستند و ممکن است قراردادی را به اشتباه تنظیم نمایند. نمونه قرار داد ها در هر زمینه به افراد کمک می کند تا در زمان عقد قرار داد بتوانند از آن به عنوان الگو استفاده نمایند و آن را مطابق با آنچه در نظر دارند تغییر دهند.

بخشی از محتوای فایل:

(شركت سهامي بيمه ……………………….)

بيمه نامه تمام خطر نصب

با توجه به اينكه بيمه گزار نامبرده در جدول مشخصات، با تكميل پرسشنامه مربوط كه به انضمام اظهارات كتبي ديگر بيمه گزار در رابطه با انجام این بيمه، جزء لاينفك بيمه نامه محسوب مي شود از شركت سهامي بيمه ايران كه از اين پس بيمه گر ناميده مي شود درخواست بيمه كرده است، بيمه گر به موجب اين بيمه نامه تعهد مي كند به شرط پرداخت حق بيمه مندرج در جدول مشخصات از طرف بيمه گر و با رعايت شرايط و مقررات و استثنائاتي كه در ذيل مقرر شده و يا به موجب الحاقي مقرر خواهد شد، خسارت وارد به بيمه گر را به نحو و تا حدودي كه مشخص شده جبران كند.

استثنائات عمومي

بيمه گر خسارت از بين رفتن، آسيب ديدگي يا مسئوليت مدني را كه به طور مستقيم يا غير مستقيم بعلت يا در نتيجه عوامل زير وارد آمده يا افزايش يافته باشد جبران نخواهد كرد.

الف- جنگ، هجوم، عمل نيروي دشمن خارجي، عمليات خصمانه(خواه جنگ اعلام شده يا نشده باشد)، جنگ داخلي ياغيگري، بلوا، انقلاب با قيام، شورش، اعتصاب يا ممانعت از كار كارگران بوسيله كارفرما، جنبشهاي دسته جمعي، در دست گرفتن قدرت با استفاده از نيروي نظامي يا از راه غير قانوني يا از طرف گروهي از اشخاص بدخواهانه بنام يا به تحريك سازمانهاي سياسي عمل مي كنند، دسيسه چيني، ضبط، مصادره، توقيف براي ارتش، يا خرابي يا آسيب وارد به اموال بنا به دستور دولت عملي يا قانوني (DE JURE OR DE FACTO) يا هر مقام عمومي ديگر.

ب- واكنشهاي هسته اي، تشعشعات يا آلودگي هاي راديواكتيو.

پ- عمل يا سهل انگاري عمدي بيمه گزار يا نمايندگان وي.

ت- توقف كار به طور كلي يا جزئي.

هر گاه در جريان طرح يا تعقيب دعواي قضائي يا هر گونه دادرسي ديگر، بيمه گر به استناد بند الف بالا اعلام دارد كه از بين رفتن، خرابي، آسيب ديدگي يا مسئوليت مشمول اين بيمه نيست، اثبات اينكه چنين مواردي مشمول بيمه مي باشد بعهده بيمه گزار است.

مدت بيمه

مسئوليت بيمه گر ولو اينكه تاريخ مقدم ديگري در جدول مشخصات قيد شده باشد پس از شروع كار يا پس از آنكه اشياء مذكور در جدول مشخصات در محل نصب تخليه شد آغاز مي شود و به محض تحويل كار يا انجام نخستين آزمايش ساده يا آزمايش با بار، بنابر اينكه كدام زودتر انجام مي شود و حداكثر چهار هفته بعد از شروع آزمايشها پايان مي پذيرد، مگر آنكه قبلا بطور كتبي توافق ديگري شده باشد.

با خرید این فایل با فرمت word و قابل ویرایش می توانید به راحتی قرارداد خود را تنظیم کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه بيمه نامه تمام خطر نصب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *