نمونه فرم قرارداد اتصال به شبكه اينترنت بی سيم – Wireless

نوع فایل
word
حجم فایل
76 کیلوبایت
تعداد صفحه
4
تعداد بازدید
297 بازدید
۱,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

در این پست از سحافایل نمونه فرم قرارداد اتصال به شبكه اينترنت بی سيم – Wireless قرار گرفته است که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته که با دانلود این فایل نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

قرارداد چیست؟

قرارداد یا عقد به توافق دو اراده ضروری در جهت ایجاد یک اثر حقوقی را گویند. به عبارت ساده‌تر هرگاه جهت به وجود آمدن یک اثر حقوقی همچون خرید (بیع)، اجاره و نظایر آن، نیاز به تلاقی و تراضی ضروری دو اراده باشد، عقد محقق می‌گردد. با این تعریف ماهیاتی چون وصیت تملیکی، وکالت، هبه و دیگر ماهیاتی که قبول قابل در آن قبول ضروری یا قبول عقدی نیست، از تعریف و شمول عقد خارج می‌شوند.

بسیاری از افراد همواره برای نوشتن قرارداد با مشکل نحوه نگارش آن روبرو هستند و ممکن است قراردادی را به اشتباه تنظیم نمایند. نمونه قرار داد ها در هر زمینه به افراد کمک می کند تا در زمان عقد قرار داد بتوانند از آن به عنوان الگو استفاده نمایند و آن را مطابق با آنچه در نظر دارند تغییر دهند.

بخشی از محتوای فایل:

مقدمه :

اين قرارداد در تاريخ        تهران بين شركت ……………… به شماره ثبت   ……………..  به مديريت ……….. كه از اين پس ………. ناميده ميشود از يك طرف و شركت             به شماره ثبت           و کد اقتصادی:         به آدرس:                  به مديريت                     كه منبعد در اين قرارداد مشترك ناميده ميشود از سوي ديگر،  با رعايت مواد و شرايط زير منعقد گرديد.

ماده 1 : موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از :

برقراري اتصال دو طرفه به شبكه جهاني اينترنت  با سرعت kbps….. به تفكيك مقدارkbps ….. دريافت وkbps …..  ارسال براساس استاندارد  ( (Protocol TCP/IP به صورت اختصاصي (Dedicated) ، همراه با ….. عددIP  معتبر.

تبصره 1: تخصيص تعداد بيشتر شناسه فيزيكي خصوصي منوط به تكميل فرم ارائه شده ……….، توسط مشترک و تاييد كارشناسان فني ………. مي باشد.

ماده 2 : مدت قرارداد

مدت زمان اين قرارداد از تاريخ تحويل موضوع قرارداد، براساس صورتجلسه تحويل، به مدت يكسال شمسي مي‌باشد.

ماده 3 : مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت

مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت آن بشرح زير است:

1-3-     مبلغ قرارداد ماهيانه …………….. ( …………….)  ريال و مبلغ كل آن ……………. ( …………….. ) ريال مي باشد كه با ارائه صورتحسابهاي ماهيانه (12 صورتحساب) توسط ……….، در آغاز هر ماه توسط مشترك به ………. پرداخت خواهد شد.

2-3-      مبلغ ……………  ( ………………) ريال عنوان وديعه، معادل يكماه موضوع قرارداد، در زمان برقراري موضوع قرارداد نقدا” به ………. پرداخت خواهد گرديد.

ادامه با خرید این فایل با فرمت word و کامل و قابل ویرایش، می توانید به راحتی قرارداد خود را تنظیم کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه فرم قرارداد اتصال به شبكه اينترنت بی سيم – Wireless”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *