نمونه فرم قرارداد اجاره سالن

نوع فایل
word
حجم فایل
38 کیلوبایت
تعداد صفحه
2
تعداد بازدید
3813 بازدید
۱,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

در این پست از سحافایل نمونه فرم قرارداد اجاره سالن قرار گرفته است که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته که با دانلود این فایل نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

قرارداد چیست؟

قرارداد یا عقد به توافق دو اراده ضروری در جهت ایجاد یک اثر حقوقی را گویند. به عبارت ساده‌تر هرگاه جهت به وجود آمدن یک اثر حقوقی همچون خرید (بیع)، اجاره و نظایر آن، نیاز به تلاقی و تراضی ضروری دو اراده باشد، عقد محقق می‌گردد. با این تعریف ماهیاتی چون وصیت تملیکی، وکالت، هبه و دیگر ماهیاتی که قبول قابل در آن قبول ضروری یا قبول عقدی نیست، از تعریف و شمول عقد خارج می‌شوند.

بسیاری از افراد همواره برای نوشتن قرارداد با مشکل نحوه نگارش آن روبرو هستند و ممکن است قراردادی را به اشتباه تنظیم نمایند. نمونه قرار داد ها در هر زمینه به افراد کمک می کند تا در زمان عقد قرار داد بتوانند از آن به عنوان الگو استفاده نمایند و آن را مطابق با آنچه در نظر دارند تغییر دهند.

بخشی از محتوای فایل:

اين قرارداد ………………… به نمايندگي  از سوي آقاي ……………………. بعنوان طرف اول و آقاي  …………………………….   فرزند  ………………….   شماره شناسنامه …………..     نماينده شركت/ اداره   …………………………………….  آدرس ……………………………………………………  شماره تماس :  …………………………………  همراه :  …………………………………  بعنوان طرف دوم منعقد مي گردد  .

1- موضوع قرارداد  :  

اين قرارداد جهت استفاده سالن اجتماعات ………………. ( طبقه سوم ساختمان اداري )  با رعايت مقررات داخلي اتاق و صرفاً براي برگزاري مراسم ………………………………………………………  منعقد گرديد  .

2-  مدت قرارداد   :  

مدت قرارداد از تاريخ  …………  لغايت   ………..  براي نوبت صبح / بعداظهر ميباشد  .

توضيح  :

تبصره  :   مدت محاسبه شده براي هر نوبت 4 ساعت و حداكثر ساعت قابل استفاده در يك روز 8  ساعت خواهد بود.

3-  ورودي   :  

توضيح  :  ورودي سالن اجتماعات   پنج ميليــــون ريال ( 5.000.000  ريال )  براي يك نوبت 4 ساعته مي باشد و مبلغ به حساب جاري…………………………………. واريز و اصل فيش مذكور حداكثر تا 3  روز قبل از برگزاري مراسم به امور مالي اتاق تحويل گردد .

4-  ساير موارد  :  

1-4  امكانات سالن به تعداد  150  عدد صندلي به همراه تريبون ، سيستم صوت  و نور متعارف بوده و ساير موارد اضافي از جمله سيستم پروژكشن ،‌  ترجمه همزمان ،‌  تصوير برداري و …  به صورت جداگانه محاسبه و دريافت مي گردد  .

2-4  تهيه مواد مصرفي ، خدمه ، پذيرائي به عهده برگزار كننده مراسم مي باشد  كه در صورت نياز با هماهنگي قبلي تــوسط اتاق بازرگاني قابل پيش بيني است .  بديهي است خدمات فوق بصورت جداگانه محاسبه و دريافت مي گردد.

3-4     پس از اخذ  و رودي در صورتي كه به هر دليل برنامه مورد نظر لغو گردد وجه گرفته شده به هيچ عنوان مسترد نمي گردد و براي رزرو سالن جهت روزهاي بعد طبق شرايط طرف اول اقدام مي گردد .

ادامه متن با خرید این فایل با فرمت word و کامل و قابل ویرایش در دسترس خواهد بود و می توانید به راحتی قرارداد خود را تنظیم کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه فرم قرارداد اجاره سالن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *