نمونه فرم قرارداد حق التدريس

نوع فایل
Word
حجم فایل
35 کیلوبایت
تعداد صفحه
1
تعداد بازدید
542 بازدید
۱,۰۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «نمونه فرم قرارداد حق التدريس» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

قرارداد چیست؟

قرارداد یا عقد به توافق دو اراده ضروری در جهت ایجاد یک اثر حقوقی را گویند. به عبارت ساده‌تر هرگاه جهت به وجود آمدن یک اثر حقوقی همچون خرید (بیع)، اجاره و نظایر آن، نیاز به تلاقی و تراضی ضروری دو اراده باشد، عقد محقق می‌گردد. با این تعریف ماهیاتی چون وصیت تملیکی، وکالت، هبه و دیگر ماهیاتی که قبول قابل در آن قبول ضروری یا قبول عقدی نیست، از تعریف و شمول عقد خارج می‌شوند.

بسیاری از افراد همواره برای نوشتن قرارداد با مشکل نحوه نگارش آن روبرو هستند و ممکن است قراردادی را به اشتباه تنظیم نمایند. نمونه قرار داد ها در هر زمینه به افراد کمک می کند تا در زمان عقد قرار داد بتوانند از آن به عنوان الگو استفاده نمایند و آن را مطابق با آنچه در نظر دارند تغییر دهند.

بخشی از محتوای فایل:

ماده  ( 1 ) –  زمان اجراي اين قرارداد از تاريخ ……………….. لغايت ……………….. براي مدت ……………… هفته ( يك نيمسال ) مي باشد .

ماده (2 ) –  ميزان حق التدريس در دانشگاهها براي دروس نظري و عملي مطابق با آئين نامه هاي وزارت علوم تحقيقات و فناوري و همچنين مصوبات هيات               امناي دانشگاه ههاي منطقه مي باشد كه در مقابل گواهي انجام كار از طرف واحد مربوطه از محل اعتبارات دانشكده قابل پرداخت است .

تبصره : پرداخت كامل حق التدريس منوط به تحويل اوراق امتحانات كتبي و ليست كامل نمرات امتحان همان نيمسال مي باشد .

ماده ( 3 ) –  تعهدات مدرس :

  • أ‌ – خانم / آقاي …………………………..بموجب اين قرارداد موظف است طبق برنامه اي كه از طرف دانشكده تعيين مي شود براي تدريس  درس حضور يافته و پس از انجام امتحانات اوراق امتحانات كتبي و نمرات امتحاني را در ظرف  10 روز  به دانشكده تحويل نمايد . چنانچه بعضي از جلسات درس به علل موجه عدم حضور مدرس تشكيل نشود مدرس مكلف است با اطلاع قبلي دانشكده جلسات تشكيل نشده را به نحو مقتضي جبران نمايد و در صورت غيبت موجه براي جلسات تشكيل نشده حق التدريس پرداخت نخواهد شد و مدرس مكلف به جبران جلسات تشكيل نشده با اطلاع دانشكده مي باشد ، و براي اين جلسات فقط نصف حق التدريس را دريافت خواهد كرد . در صورت حضور مدرس و عدم تشكيل جلسات درس به عللي خارج از اراده و بدون اطلاع قبلي وي براي جبران  جلسات  تشكيل  نشده   موسسه مي تواند  با توافق مدرس اقدام  نمايد  و  مدرس  مي تواند  براي  تدريس اين  جلسات  اضافي     حق التدريس اضافي مطالبه نمايد
  • ب‌ – شركت در جلسات امتحاني كه عند الزوم از طرف دانشكده در ارتباط با دروس موضوع اين قرارداد تشكيل مي شود اجباري و جزء وظايف آموزشي مدرس محسوب مي گردد .
  • ت‌ – مدرس نمي تواند تعهدات مندرج در اين ماده را به صورت كلي يا جزيي به غير واگذار نمايد .
  • ث‌ – مدرس تعهد مي نمايد كه مجموع ساعات تدريس  وي در دانشگاهها  و  موسسات آموزش عالي از حداكثر ساعات مندرج در آئين نامه حق التدريس اساتيد مدعو تجاوز ننمايد…

ادامه با خرید این فایل با فرمت word و کامل و قابل ویرایش، می توانید به راحتی قرارداد خود را تنظیم کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه فرم قرارداد حق التدريس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *