نمونه قرارداد فروش خدمات نرم افزاری

نوع فایل
Word
حجم فایل
120 کیلوبایت
تعداد صفحه
10
تعداد بازدید
1333 بازدید
۲,۰۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «نمونه قرارداد فروش خدمات نرم افزاری» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

قرارداد چیست؟

قرارداد یا عقد به توافق دو اراده ضروری در جهت ایجاد یک اثر حقوقی را گویند. به عبارت ساده‌تر هرگاه جهت به وجود آمدن یک اثر حقوقی همچون خرید (بیع)، اجاره و نظایر آن، نیاز به تلاقی و تراضی ضروری دو اراده باشد، عقد محقق می‌گردد. با این تعریف ماهیاتی چون وصیت تملیکی، وکالت، هبه و دیگر ماهیاتی که قبول قابل در آن قبول ضروری یا قبول عقدی نیست، از تعریف و شمول عقد خارج می‌شوند.

بسیاری از افراد همواره برای نوشتن قرارداد با مشکل نحوه نگارش آن روبرو هستند و ممکن است قراردادی را به اشتباه تنظیم نمایند. نمونه قرار داد ها در هر زمینه به افراد کمک می کند تا در زمان عقد قرار داد بتوانند از آن به عنوان الگو استفاده نمایند و آن را مطابق با آنچه در نظر دارند تغییر دهند.

بخشی از محتوای فایل:

اين قرارداد بين شركت ……………………………………. و به نمايندگي …………………….. با سمت ………………………….. كه از اين پس دراين قرارداد كارفرما ناميده ميشود و شركت …………………. به نمايندگي ……… به نشاني ………………………….. كه ازاين به بعد دراين قرارداد پيمانكار ناميده ميشود ، منعقد گرديد .

 

ماده 1 – موضوع قرارداد :

عبارتست از ………….

 

ماده 2- مدت  قرارداد :

2-1- مدت قرارداد از تاريخ تنفيذ به مدت … ماه/سال شمسي ميباشد .

2-2- تنفيذ قرارداد و شروع كار از تاريخ پرداخت مبلغ اوليه مندرج در بند 4-1 خواهدبود .

2-3- سپري شدن مدت رافع تعهدات كارفرما نخواهد بود .

2-4-هرگونه تمديد مدت قراداد به هر دليلي (افزايش حجم كار ، تاخير در اجراي تعهدات طرفين ) بجز بروز شرائط غير قابل پيش بيني و اضطراري (مندرج در ماده 12 قرارداد حاضر) بايستي بصورت كتبي و با توافق طرفين انجام پذيرد.

 

ماده 3 – مبلغ قرارداد :

3-1- كل مبلغ معين قرارداد ………………… ريال برابر …………………. تومان ميباشد .

3-2- مبلغ نامعين قرارداد (براي كاركرد در شرائط ……………. ) از قرار هر ساعت …………………. ريال ميباشد كه صرفا به ساعات اضافي كار در شرائط فوق الذكر تعلق خواهد گرفت .

3-3- با توجه به ماهيت قرارداد كه فروش خدمات كارشناسي نرم افزاري مي‌باشد ، كليه كسورات قانوني قرارداد حاضر صرفا شامل علي الحساب ماليات برابر 5% بوده كه از هر پرداخت به پيمانكار كسر خواهد گرديد و پرداخت ساير مبالغ بجز آن در تعهد پيمانكار نبوده و مبلغ مندرج در ماده سه قرارداد بصورت خالص و بدون كسر كسورات ديگري در وجه پيمانكار (مطابق ماده چهار اين قرارداد) پرداخت خواهد گرديد .

3-4- كليه ماليات هاي مربوطه ، هزينه هاي گمركي ، ماليات بردرآمد ، عوارض ، اظهارنامه مالياتي وساير موارديكه  دولت در نتيجه فعاليت هاي كارفرما در راستاي تهيه و توزيع محصولات تحت اين قرارداد براي آن ماليات وضع مي كند و همچنين ماليات هاي وضع شده طبق خدماتي كه توسط كارفرما به مشتريان ارائه مي گردد و ماليات هاي اشتغال كه براي كارمندان كارفرما وضع مي شود ، به استثناي ماليات بردرآمد خالص و ماليات كارمندان پيمانكار ، همگي (اين مالياتها) به عهده كارفرما مي باشد.

3-5- چنانچه و در هر مقطعي از اجرا ويا پس از پايان قرارداد حاضر پيمانكار درخواست گواهي هاي فروش مجدد يا هر سند و مدرك ديگري كه نشانگر مجوز معاف از ماليات مصرف يا فروش محلي يا استاني محصولات ويا نشانگر پرداخت مالياتهاي مربوطه توسط كارفرما به دولت باشد ، كارفرما متعهد ميگردد..

ادامه با خرید این فایل با فرمت word و کامل و قابل ویرایش، می توانید به راحتی قرارداد خود را تنظیم کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه قرارداد فروش خدمات نرم افزاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *