پاورپوینت استراتژی های تولید

نوع فایل
ppt
حجم فایل
738 کیلوبایت
تعداد صفحه
30 اسلاید
تعداد بازدید
385 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانلود پاورپوینت استراتژی های تولید

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع استراتژی های تولید و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت استراتژی های تولید توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت استراتژی های تولید دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

سطوح استراتژی

1- استراتژی گروه: استراتژی مجموعه ای از شرکتهای مستقل سود آور که تحت پوشش یک مدیریت اداره می شوند، گفته می شود.

2-استراتژی شرکت: راهنمایی برای کلیه فعالیتهای آن است.گاهی به این استراتژی ، استراتژی رقابتی نیز گفته می شود زیرا چگونگی رقابت با شرکتهای رقیب در آن مورد تأکید است.

3- استراتژی وظیفه ای: جهت کلی هر یک از فعالیتهای سازمان را مانند تولید، بازاریابی، مالی و تحقیق و توسعه تعیین می کند.

استراتژی تولید:

نگرش استراتژیک به موضوع تولید به عنوان یک سلاح رقابتی تقریباً به 50 سال قبل بر می گردد. راس و میلر قائل به تمایز بین استراتژی بازاریابی و استراتژی تولید نبودند زیرا معتقد بودند خط مشیهای تولید یک بخش ضروری از استراتژی بازاریابی است.در نظر گفتن استراتژی تولید به عنوان یک بخش مجزا و مرتبط با بخش بازاریابی از مقالهSkinner در سال 1969 نشئت می گیرد.

استراتژی بازار محور

طبق این نگرش تنها صنعت مهم نیست بلکه مکانی که سازمان می خواهد رقابت کند و ماهیت رقابت نیز مهم است. این رقابت بین شرکتهای موجود در صنعت، تهدید تازه واردها، محصولات جایگزین و قدرت چانه زنی.

مایکل پورتر با بیان اینکه ایجاد ارزش اقتصادی(شکاف بین قیمت فروش و هزینه تولید) خط شکست یا بقا برای هر سازمانی است که بر نقش استراتژی تولید تأثیر گذاشت. مزیت رقابتی پایدار از طریق هزینه های عملیاتی پایین تر و ارائه یک قیمت مناسب به دست می آید.

این فقط قسمتی از فایل است. جهت دریافت کل فایل، لطفا آن را خریداری نمایید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت استراتژی های تولید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *