پاورپوینت انرژی خورشیدی

نوع فایل
ppt
حجم فایل
4760 کیلوبایت
تعداد صفحه
54
تعداد بازدید
768 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانلود پاورپوینت آماده انرژی خورشیدی

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت انرژی خورشیدی و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت انرژی خورشیدی توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت انرژی خورشیدی دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

تاريخچه

انسان اوليه غار نشين با ايجاد دريچه هائي در برابر نور خورشيد از آن براي گرمايش بهره می گرفت و از پرتوهاي خورشيد بعنوان وسيله اي براي آتش افروختن و جوشاندن آب از طريق انعكاس و متمركز كردن نور استفاده مي نمود .

در دوران سفالگري روحانيون معابد به كمك جامهاي بزرگ طلائي براق پرتوهاي خورشيد را بر آتشدانهاي محراب منعكس كرده و آنها را مي افروختند.

در دوره آمنوفيس سوم از فراعنه مصر (بيش از 1400 سال قبل از ميلاد ) مجسمه هائي ساخته شد كه بر اثر تابش خورشيد برآنها و جريان هواي گرم در آنها اصواتي بگوش مي رسيد كه جنبه اعجاب انگيزي داشته است .

در سال 212 قبل از ميلاد دانشمند بزرگ يوناني ، ارشميدس، با نصب تعداد زيادي آئينه هاي كوچك مربعي شكل در كنار يكديگر كه روي يك پايه متحرك قرار داشته است نور خورشيد را بر روي كشتي هاي روميان متمركز نمود و آنها را به آتش كشيد.

در سال 1615 ميلادي اولين موتور پمپ آب با كمك انرژي خورشيدي توسط سالمون دوكا فرانسوي طراحي و ساخته شد.

در قرن 18 ام ناتوراي فرانسوي اولين كوره خورشيدي كه از 360 قطعه آئينه تخت تشكيل شده بود ساخت كه مي توانست آهن ، مس و ساير فلزات را ذوب كند و توسط يك كوره ديگر (درسال 1747)كه شامل 168 قطعه آئينه بود توانست يك تل چوبي را در فاصله 60 متري آتش بزند .

در تكميل طرح فوق لاووازيه كوره اي ساخت كه تا درجه حرارت 1750 درجه سانتي گراد حرارت توليد مي كرد .در اين كوره يك عدسي 132 سانتي متري و يك عدسي 20 سانتي متري بكار رفته بود .اين درجه حرارت تا 100 سال بي رقيب ماند.ضمناً اولين خوراك پز خورشيدي نيز در قرن 18ام توسط ساكسر ساخته شد .

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت انرژی خورشیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *