پاورپوینت اینترنت اشیا

نوع فایل
ppt
حجم فایل
1772 کیلوبایت
تعداد صفحه
23
تعداد بازدید
2089 بازدید
۴,۶۰۰ تومان
3/5 - (1 امتیاز)

دانلود پاورپوینت آماده اینترنت اشیا

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت اینترنت اشیا و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت اینترنت اشیا توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت اینترنت اشیا دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

اینترنت اشیا چیست؟

اینترنتِ اشیاء (Internet of Things ‪(IoT)) مفهومی جدید در دنیای فناوری و ارتباطات است. به صورت خلاصه “اینترنت اشیاء” فناوری مدرنی است که در آن برای هر موجودی (انسان، حیوان و یا اشیاء) قابلیت ارسال داده از طریق شبکه‌های ارتباطی، اعم از اینترنت یا اینترانت، فراهم می‌گردد.

مهم‌ترین نتیجه همه گیر شدن اینترنت اشیا قابلیت اتصال انواع اشیا و وسایل به دنیای مجازی است. لذا همه لوازم خانگی، اتومبیلها، نوشت افزار و هر آنچه که شما تمایل داشته باشید به اینترنت متصل می‌شود.

بررسی‌های موسسه گارتنر نشان می دهد که در سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۶ میلیارد محصول و کالای مختلف در سراسر جهان به اینترنت متصل خواهند شد و درآمدی که از محل طراحی این نوع محصولات نصیب سازندگان آنها می شود از مرز ۳۰۰ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. شاید باور کردن چنین تحولاتی در سال ۲۰۱۴ اندکی دشوار باشد، زیرا در شرایط فعلی تنها تلویزیون، گوشی‌های همراه و رایانه‌ها به اینترنت متصل می شوند، اما اگر به این نکته توجه کنیم که شرایط فعلی دنیای فناوری حتی پنج سال پیش از این هم به دشواری قابل تصور بود، ممکن است راحت تر تحولات پرشتاب آینده را بپذیریم.

سازندگان محصولات سازگار با اینترنت اشیا به بسیاری از نیازهای مردم اعم از کنترل سلامت و بهداشت و همین طور خودکار شدن امور منزل توجه جدی دارند. بدیهی است که در این صورت می‌توان انتظار داشت محصولات بسیار جذابی برای مردم عادی عرضه شود که از پوشیدنی‌های سازگار با تازه های دنیای فناوری تا سیستم های پیشرفته کنترل منزل را می توان نام برد.

آن دسته از غول های دنیای فناوری که متوجه چشم انداز این تحول شده ‌ند از هم اکنون عرضه محصولات سازگار با اینترنت اشیا را آغاز کرده اند. به عنوان مثال آزمایشگاه نست وابسته به گوگل ماهانه ۴۰ تا ۵۰ هزار ترموستات به فروش می‌رساند که قادر به تنظیم خودکار عملکرد بسیاری از لوازم منزل است. در ادامه تعداد دیگری از این محصولات و خدمات را معرفی می کنیم.

….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت اینترنت اشیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *