پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی

نوع فایل
ppt
حجم فایل
96 کیلوبایت
تعداد صفحه
12
تعداد بازدید
1103 بازدید
۱,۹۰۰ تومان
5/5 - (2 امتیاز)

دانلود پاورپوینت آماده بازاریابی الکترونیکی

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

بازاریابی در عصر دیحیتال :

در یک دهه اخیر با رشد روز افزون کسب و کار شرکت های برتر در عصر دیجیتال نظیر google,facebook مدلهای کسب و کار نوینی پدید آمده اند. بر این اساس ضروری است دانش صاحبان کسب و کارها و مدیران بخش های مختلف در سازمان ها به روز رسانی شود. یکی از مهم ترین حوزه های مورد بحث در عصر دیجیتال بازاریابی می باشد که متخصصان این حوزه می بایست با دانش نوین بازاریابی آشنا شوند.امروزه در عصر دیجیتال مکانیزم بازاریابی در کسب و کارها به دلیل وجود ارتباطات گسترده و ظهور تکنولوژی های پیشرفته به طور کامل متحول شده است.

بر این اساس پارادایم جدیدی در کسب و کار به نام بازاریابی دیجیتال مطرح شده است.در سال های اخیر مشتریان از طریق ارتباط با شبکه ی جهانی اینترنت و فضای مجازی اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات مختلف دارند.سازمان ها نیز برای ارتباط با مشتریان به کانال های ارتباطی نظیر وبسایت های اینترنتی،شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل دسترسی دارند.لذا در عصر دیجیتال می بایست مکانیزم بازاریابی بر اساس مفاهیم،ابزارها و تکنیک های نوین دیجیتالی پایه گذاری شود.

در گذشته روش هایی برای بازاریابی وجود داشت که ما اکنون به آنها روش های سنتی می گوییم این روش ها مواردی چون رادیو،تلوزیون،چاپ و نشریات و بیلبورد های تبلیغاتی را شامل میشوند که اشکالاتی هم داشتند از جمله:

۱-روش های گران و پر هزینه ای هستند که شرکت های کوچک توانایی استفاده از آنهارا ندارند

۲-روش هایی هستند بدون بازخورد آنی

درست است که اینترنت محور اصلی و بنیادی بازاریابی دیجیتال است اما این نوع بازاریابی بسیار فراتر و گسترده تر از بازاریابی اینترنتی است

از سال ۲۰۰۵ به بعد نشان داده شده است که استفاده از بازاریابی اینترنتی کاهش یافته و استفاده از بازاریابی دیجیتالی افزایش یافته.

بازاریابی دیجیتال ابزارها و راهکار های بیشتری را نسبت به بازاریابی الکترونیکی در بر دارد و بازاریابی الکترونیکی هم نسبت به بازاریابی اینترنتی به همین صورت است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *