پاورپوینت تعالی سازمانی و جوایز کیفیت (درس مدیریت کیفیت و بهره وری)

نوع فایل
ppt
حجم فایل
780 کیلوبایت
تعداد صفحه
55 اسلاید
تعداد بازدید
1467 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانلود پاورپوینت آماده تعالی سازمانی و جوایز کیفیت (درس مدیریت کیفیت و بهره وری)

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع تعالی سازمانی و جوایز کیفیت و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت تعالی سازمانی و جوایز کیفیت توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت تعالی سازمانی و جوایز کیفیت دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

مقدمه :

—اهدای جایزه ملی کیفیت یکی از شیوه های رایج برای افزایش توجه به نهادینه سازی تفکر بهبود کیفیت جامع در سازمان هاست. این جایزه با شناسایی، انتخاب و معرفی شرکت های برتر، تعریف و گسترش مفاهیم تعالی سازمانی و تبادل اطلاعات، به عنوان روشی اثربخش در بهبود رقابت پذیری ملی، عمل می نماید. از دیدگاه سازمان ها، جایزه ملی کیفیت یک نوع اعتبار برای تقویت مزیت های رقابتی، شیوه های راهبردی است.

تعالی سازمانی:

—امروزه در جهانی که آهنگ و پیچیدگی دگرگونی ها، هر نوع مقاومت را در هم می شکند و مرزهای پذیرفته شده مکان، زبان، صنعت، بازار، بخش های خصوصی، عمومی و اجتماعی را در هم می ریزد، شرط لازم و ضروری برای بقا و توسعه، ایجاد بستری مناسب برای انعطاف پذیری در فرایندها، نگرش ها، فناوری ها و ارزش های سازمان می باشد بدین معنی که با هرگونه تغییری، سازمان قادر به ارایه بهترین و برترین محصول یا خدمات مطابق با خواست و نیاز مشتری باشد.

الگوهای تعالی سازمانی

سازمان ها علاوه بر اینکه به الگویی برای دستیابی به تعالی سازمانی نیاز دارند، به چارچوب روشنی نیز احتیاج دارند تا موقعیت خود را در مسیر تعالی، شناسایی کنند و برای سرعت دادن به چرخه بهبود مداوم، اقدام عاجل نمایند تا هرچه سریعتر به موفقیت که همان برتری رقابتی در جهان امروزی است، دست یابند. در این راستا، اکثر کشورها اقدام به تدوین مدلی برای ارزیابی نموده اند تا سازمان ها را نسبت به ارتقا تشویق نمایند. در کشور ما نیز، وزارت صنایع و معادن ایران به منظور ایجاد فضای رقابتی جهت تعالی سازمان ها، تشویق برای انجام فعالیت خودارزیابی و شناخت نقاط قوت.

جایزه ملی کیفیت اروپایی (EFQM)

—در سال 1988 نمایندگان 14 شرکت بزرگ اروپایی از قبیل نستله، بوش، فیلیپس، الکترولوکس، رنو و … با حمایت و پشتیبانی اتحادیه اروپا، توافق نامه ای را جهت پایه ریزی اصول اروپایی مدیریت کیفیت EFQM تنظیم نمودند.

—این مدل با همکاری شرکت های دیگری با هدف تعالی سازمان های اروپایی از طریق بهبود مداوم و مدیریت کیفیت جامع، تأسیس گردید و هم اکنون 850 سازمان از کشورهای مختلف عضو EFQM می باشند.

—پس از اینکه این مدل نهایی شد، در همان زمان جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج موفقیت چشمگیری را برای شرکت های آمریکایی به همراه آورده بود.

این فقط قسمتی از فایل است. جهت دریافت کل فایل، لطفا آن را خریداری نمایید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت تعالی سازمانی و جوایز کیفیت (درس مدیریت کیفیت و بهره وری)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *